Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Khalis Demam

Salam Kepada semua Kawan2 saya dan pembaca...Khalis demam... pagi tadi ok je... tetiba petang tadi bawa sampai ke malam... badan dia panas sangat... sebelum saya menulis ni, dah 3 kali tukar Cool fever... sebab semuanya dah kering...

Saya nak letak air asam jawa dia tak nak.. dia nangis2 bila air asam tu kena kepala dia... Macam mana saya nak buat ya untuk turunkan suhu badan dia... saya ada terbaca, kalau baby demam salah satu cara nak turunkan suhu badan dia... kita kena peluk... sampai sekarang pun saya masih riba dia...

Petang tadi lepas mandi, suhu badan dia macam dah turun tapi malam ni naik balik... sebab badan dia panas... Saya sangat2 risau ni... Semua yang membaca ni diharapkan berdoa untuk anak saya ya, supaya cepat sembuh... dan kalau ada sebarang tips... bolehla share dengan saya...

Maaf gambar tak de... tak sempat nak capai handphone pun untuk ambil gambar... handphone pun entah kemana... =(

2 Comment (s):

  1. akak, sy doakan khalis cpt sihat yer..ciannya dia..i'Allah khalis cepat sembuh perti sedia kala.aminn :) akak sbr ye.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™