Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Dah 8 bulan Khalis kenal dunia


congratulations ...Muhammad Khalis Putra
you did a very good job as my little prince...
because i'm happy all the time when you beside me...
you've cheer me up all the times...
hm..
alhamdulillah... hari ni khalis dah genap 8 bulan...
dah 8 bulan dia dah tempuh hidup di dunia ni...
hm... dia tak tahu apa2 ..
tapi aku gembira dengan telatah dia yang berbeza setiap hari...
hm...aku doakan hari2 dia akan jadi anak yang baik dan soleh.
kalau nak marah pun bile tengok muka dia rasa sejuk je hati...
dalam masa nak masuk umur 8 bulan banyak benda dia boleh buat...
dah pandai golek2, aku dah tak boleh leka nanti tak pasal2 tergolek kat bawah tilam...
mulut dia pun dah bising sangat2..
dah pandai tarik perhatian orang...
dah pandai tunjukkan kasih sayang kat orang...
dah la..
titik!


12 Comment (s):

  1. comel nyeee...nk huggggg!!! ;p

    ReplyDelete
  2. silakan... anna...
    kacang n aisya: tq...alhamdulillah kurniaan allah

    ReplyDelete
  3. thn ni name y populor sye rase name khalis...
    my fwen pun letak his prince's name..KHALISH MIKAIL...
    neway...comel khalis awk...cute sgt..")

    ReplyDelete
  4. thn ni name y populor sye rase name khalis...
    my fwen pun letak his prince's name..KHALISH MIKAIL...
    neway...comel khalis awk...cute sgt..")

    ReplyDelete
  5. hehe betul cik iman... hm..member saya datang melawat masa saya dalam pantang...terus letak nama muhammad khalish haikhal... mula2 sy nak letak nama tu tp husband tak mo...nak ade putra juga... hehe

    ReplyDelete
  6. comelnyye...alalala..nak cubit boleh? hehhe

    ReplyDelete
  7. cutenye..mata sebijik mata nisha..mmg anak mommy ni =)

    ReplyDelete
  8. so sute!
    kebahagian seorang ibu bila anak dah pandai panggil "mama". :)

    ReplyDelete
  9. akak..
    bila tgk gmbr baby akak..
    bru perasan dia byk ikut muk akak..:)
    pastu xboleh stop dri ckp.."comeynya.."hihihih

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™