Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Yang Mana Satu?

bulan lepas aku pergi temuduga SPA...
esok 3 mei 2010, result untuk temuduga tu keluar...
hm... berdebar juga aku...
memang aku nak kerja...
tapi at da same time hati aku ada pada khalis...
i'm worry la...
worry sape nak jaga khalis...
macam2 yang bermain2 kat fikiran aku!
boleh ke orang nak jaga khalis macam aku jaga dia...
boleh ke orang nak layan khalis macam aku layan dia...
tambah pulak sekarang ni macam2 kes penderaan...
anak orang pun belh berani pukul2...
baby @ budak kecik macam mana nak mengadu...
makin sedap la pukul memukul!
memang tak berhati perut.
ya allah... jauhkanlah perkara2 macam ni pada anak aku...
ini la yang dikatakan jalan buntu kot!
at da same time kita harus memilih dua benda yang memang kita mahu...
dan kita tak boleh nak memilihnya...
what i should do?
aku perlu kerja untuk kehidupan kami yang lebih baik...
untuk masa depan khalis yang lebih cerah!
untuk memiliki segala aset yang aku nak!
macam mana???
hehe kalau main belog je... memang la tak dapat duitkan?
lainla macam RedMummy ke macam Hanis Zalikha ke...
dah konpem2 memang dorang dapat banyak income daripada main belog...
hehe aku ni newbie..
takkan la nak dapat income macam dorang...
titik! tak payah cerita pasal orang!
hm... aku takut!
ibu mana yang tak risau pasal anaknya kan???
what is the best way?
ya allah... tolongla hamba mu ini...
berikanlah petunjuk...
sesungguhnya hambamu buntu dan memerlukan pertolongan...
ibu sayang khalis...
kan bagus kalau boleh kerja sambil bawa anak...
but it is imposible to happen...
titik!

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™