Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Yayy! Aku Menang Contest!

Actually entri aku nak post semalam tapi... tak siap nak taip...
malam hari ibu (8 mei 2010) result untuk contest hari ibu yang aku join telah keluar...
tapi disebabkan line broadband internet aku yang problem - lambat loading...
jadi aku malas nak blogwalking...
tapi keesokkan harinnya aku pula yang terlupa pasal contest tu...
dalam pukul 2 petang baru aku ingat pasal result contest...
apa lagi...
aku terus visit belog penganjur contest...


ha... ini header blog beliau...
nama pemilik belog ini adalah ija...
(ini nama panggilan yang aku kenal la)
cepat2! aku syorkan anda pergi terjah belog dia...
lepas baca entri ini ya...habiskan dulu membacanya...
aku kenal dia dari contest yang dia anjurkan...
aku jadi follower dia dan dia jadi follower aku sebab contest ini juga...
bagus ya anjurkan contest...
merapatkan hubungan sesama rakan belog...
picture ini aku ambil isi penting saje...
kalau nak tengok full version...
sila ke belog dia ya...link aku dah bagikan kat atas
(dah 2 kali promote!...)
apa pun! aku bersyukur sangat2...
tak sangka akan menang...
ini adalah 1st contest yang aku join!
sekali dah menang ini membangkitkan semangat aku untuk menjoinkan diri dalam contest2 lain yang akan datang...
for ija: thanks for the present...really appreciate it...
hm...

White note: aku cadang nak pergi shopping baju khalis... semua baju dah nak sendat dah...

9 Comment (s):

  1. wow tahniah2,selamat hari ibu whitey mommy

    ReplyDelete
  2. wah..hari ibu akak dapat hadiah n menang contest agi...heheh

    ReplyDelete
  3. thanks kaizen...
    a;ah hawa...hehe double la ni...

    ReplyDelete
  4. wah, tahniah2!! XD
    aku pun tumpang happy..alhamdulillah..ko memang layak menang :)

    ReplyDelete
  5. nisha
    ija da bnk in hadiah contest
    hee
    cpt2
    g bwk khalis shoping bju bby ^_^

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™