Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

.::Whitey Mommy Menarik Minat Suffer8zine::.

Siapa Suffer8zine ...
hehe he is my silent reader...
wah2 tak sangka saya...

semalam saya terpilih untuk menjadi blog yang di REVIEW oleh adik Suffer8zine ni...
terkejut saya bile tengok massage dia kat Shout box...

terima kasih ya dik...
blog saya ni bukan hebat mana pun...
cuma medium untuk meluahkan perasaan dan berkongsi maklumat...
cara penulisan saya pun tak baik sangat...
masih lagi dalam proses belajar dan belajar...
semua yang saya ada sekarang ni...
adalah hasil daripada tunjuk ajar kak tash dan jana...
serta teman2 blogger yang sering mengunjungi blog saya...
mereka la membuatkan saya sentiasa tercetus idea untuk menulis...
terima kasih yang tidak terhingga untuk mereka semua...
kak tash adalah orang yang bertanggungjawab mengajar saya selok belok tentang dunia berblogging ini...
di samping itu, saya ada buat researh sendiri...
pergi godek sana sini...
tapi bab2 make-up kan blog pulak...
ha... jana la yang bertanggungjawab...
pergi tengok blog dia... memang cantik dan meriah...
sebab dia memang suka pakai make-up...jadi dia sangat mahir dalam bidang ni...hehe
jangan marah ya jana...

terima kasih untuk mereka berdua...
dan terima kasih untuk adik Suffer8zine
kerana sudi membuat review blog saya...
serta terima kasih juga kepada bloggers yang sentiasa membaca blog saya...

6 Comment (s):

  1. Wow, kena review, aku sendiri tak pernah kena review..isk~
    Tahniah2!! XD

    Tapi nak baca katne ek review tu? tak bagi link pun?

    ReplyDelete
  2. dia memang rajin jalan2 kat blog2 lain.. mana2 aku pegi mesti ada nik dia kat cbox ;)

    ReplyDelete
  3. : ) sejuk hati masuk blog ni :P
    thnk kak 4 this entries

    ReplyDelete
  4. Wahh..baek punye..
    suffer8zine tu pn pnh linkkan ke blog sy.best dia tu. hehe..
    tahniah kak puteh..sy dtg sini drpd blog dia..=p

    ReplyDelete
  5. tahniah..hasil usaha sha semakin menampkkan hasil....... sekarang dh nampak yang blog ni ada peminatnya yang tersendiri

    ReplyDelete
  6. @Mommy Pinky
    hehe sory baru jawab komen...hm.. dah minta dah... sebab hari tu dia tak buat entri cuma coding saja... jadi tak de link... jadi dia buat entri dan aku dah letak link dah... kat REVIEW...

    @Irwan Amit
    hehe dia memang suka blogwalking...

    @sUfFeR8zInE
    ini sebagai tanda terima kasih kerana sudi biat review dan sudi selalu datang blog akk..

    @NiZaM Limited
    sama2... datang la selalu ya...

    @Natasha
    ni semua kak tash la yang ajar... p

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™