Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My cute little Prince become a cute little tiger...

khalis anak ibu yang manja...
memang suka sangat tarik perhatian...
2,3 hari ni aku dah pandai pulak nak blogwalking...
jadi sibuk dengan main blog je la...
tak layan sangat kerenah dia...
hehe kesian dia...
sekarang dia dah tidur...
sayu hati aku tengok dia...
mulai esok aku kena layan dia... jadi kena slow untuk berblogwalking...
tapi kawan2 semua selalu la visit blog i ya...
tq in advance...

hati aku rindu dengan khalis walaupun dia ada disisi aku...
diri ini seakan tidak puas untuk cium..cium dan cium dia...
kenapa ya?
aku terlalu sayangkan dia...
inilah perasaan seorang ibu...
subahanallah...alhamdulillah...
aku bersyukur padamu kerana engkau berikan kebahagiaan dengan mengurniakan putra cilik ini kepadaku...
aku tatap satu persatu gambar khalis dalam laptop ni...
terjumpa 3 keping gambar yang aku snap secara tidak sengaja...
pada mulanya memang aku terasa nak delete tapi ku biarkan...
ini hikmah sikap yang suka menangguh2kan kerja kot...
jadi sampai saat ini aku masih lagi boleh melihat gambar itu...

kita tengok gambar tu...hehe masa ni aku suruh dia senyum...
tapi mulut dia bising cakap bububububu
mungkin dia ingin meluahkan sesuatu...
hehe gambar ni kurang clear sebab khalis tidak berada dalam keadaan pegunyang ni aku snap masa dia panggil bababababak...
hehe tapi badan dia memang dah terangkat2 mungkin sebab kami gelakkan dia...agaknya dia dah tak tahan bila kami tak layan dia...
dia mengamuk...
actually gambar ni diambil masa
dia dah mula nak nangis...
tapi aku cepat angkat...
sebab dia hempas2 kepala dia kat tilam...
adui...
itula caranya kalau dia mengamuk...
hehe..
biasa dia!
ikut perangai sape ni!

hehe itula khalis yang meniti hari untuk membesar...
ok da abis...
titik!



5 Comment (s):

  1. comelnye khalis :))) dh besar mesti ensem ni...

    sis, knp dkt chatbox tu sy x dpt post ek..invalid url ;(

    btw..salam kenal n have a nice weekend ^.^

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™