Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

❤A to Z About Khalis❤

tag ini saya copy daripada blog Mommy Pinky...
macam menarik je nak buat...
jadi saya buat semua tentang...
my little prince...


A
Anak yang pertama

B
Bila melihatnya hati saya jadi terhibur...

C
Comel sangat2... pandang tak jemu...

D
Dia sudah pandai guling2... sekarang dah cuba2 nak merangkak...

E
Erat sungguh hubungan saya dengan dia... sehingga nak ke bilik air pun tak boleh...

F
Filem Kl drift 2 adalah filem yang pertama saya bawa Khalis masuk panggung wayang...
rasa bersalah sangat2... sebab bawa dia masuk...

G
Giginya dah tumbuh 4 batang...comel2...

H
Hilang rasa resah dan gelisah saya tatkala melihat gelagatnya yang senantiasa mencuit hati saya...

I
Islam adalah agama yang akan saya terapkan di dalam dirinya...

J
Jalan2... adalah perkara yang akan buat Khalis selalu tidur...tak pernah pun nak nikmati suasana...

K
Khalis adalah nama samaran yang saya akan panggil untuk dia...

L
Laptop adalah benda yang paling menarik minat dia...
setiap kali saya hidupkan laptop...
bukan main lagi dia suka...

M
Masih lagi menyusu susu ibu... sebab saya inginkan yang terbaik untuk dia...

N
Nama yang diberi untuk dia adalah Muhammad Khalis Putra...nama ini (mesti ada Khalis... yang Muhammad dan putra tu baba dia yang nak letak) saya rancang ketika mengandung 3 bulan.. sebab saya yakin yang saya mengandungkan anak lelaki...

O
Orang yang paling sayangkan dia...sudah tentulah ibu dan baba...

P
Putih adalah warna baju yang saya sentiasa belikan untuk dia...

Q
Qur'an adalah kitab yang akan menjadi panduan hidup dia...

R
Rambutnya masa lahir sangat lebat..dan halus...

S
Saya sentiasa doakan dia berjaya dan bahagia dunia akhirat...

T
Tempat lahir dia adalah di Hospital Selayang...

U
Ungkapan yang dia selalu sebut adalah Bu...bu...bu...
Ba...ba...ba...

V
Vince Dev adalah nama doktor pakar yang scan perut saya semasa 7 bulan mengandungkan Khalis...

X
X-men (Wolverin the Origin) adalah filem yang saya sentiasa ulang2 tengok semasa mengandungkan Khalis... patutla perangainya kalau marah...gayanya macam Wolverin...hehe

Y
Yang paling saya tidak akan lupa adalah saat melahirkan Khalis...sampai hari ni masih terasa lagi...

Z
Zamzulmeme adalah nama babanya...dan Siti Nor Khaironisha adalah nama ibunya...

Dah siap.. macam mana?
menarik tak?
ok! saya nak tag orang ni...

5 orang cukupkan?

hehe jana tak jadi mangsa la sebab dia punya tag ni kan...

Hawa
Cha
Mommyyus
Kak Midah
Tiefa

(ni amik semua senarai kat shout box....)
sila buat ya...



4 Comment (s):

  1. sgt menarik tag a-z ttg khalis nih!

    ReplyDelete
  2. comel la baby ni..tembam sangat, rasa nak cubit2 pipi tuh =)

    ReplyDelete
  3. @CasaBlander
    jangan cubit kuat sangat...nanti nangis...hehe...thanks...alhamdulillah allah kurniakan khalis kat akk...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™