Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Sayangnya kat dia...

khalis yang sedang merajuk... hehe
dah lama sangat tak tulis entri pasal si kecik aku yang makin membesar ni...

hm... kuat merajuk...
ikut sape ni? hns...hns...
hm... tapi kalau merajuknya lama...
agah pun memang takkan senyum...
hehe merajuknya kalau aku tinggal lama...
tak la lama pun takat pergi basuh baju je...
ehehehe
hari ni pergi klinik...
buat monthly checkup khalis...
beratnya 8kg je...
padahal dah makan... nape jadi gitu...
misi cakap biasala... umur 8 bulan...8 kg...
aku pelik sebab dia dah makan... jadi patutnya berat makin naik...
misi cakap sebab dia minum susu ibu... bukan susu formula...
susu formulakan banyak lemak...
sebab tu baby akan gemuk kalau minum...
hehe tapi aku rasa anak aku pun tembam...
tapi beratnya tak naik dari bulan lepas...
cuma ketinggian dah bertambah...
hehe khalis dah pandai golek2 sampai hujung tilam...
sampai jatuh tilam...
hm... sampai kena sekat dengan bantal setiap kali nak pergi jauh sikit...
ini la yang aku paling risau kalau aku bekerja...
boleh ke babysitter jaga dia baik2?
hm... sebab tu aku tak dapat lagi kerja...
kesian khalis kalau aku dapat keje kan?
hm... tiap kali pun mesti aku akan terfikir macam tu...
hm... kalau la ada kerja yang bergaji lumayan tapi buat dari rumah je...
mesti best giler...
ada memang ada... tapi MLM...
tapi semua pun nak bermodalkan...
hm... tak pe... asalkan khalis ada dengan aku...
hm... ini la agaknya pengorbanan seorang ibu...
sebab mak aku dulu pun mula bekerja balik umur aku 3 tahun...
tapi ya lakan... bab makan2 tu cukup...
tapi nak bermewah2 ...shopping2 kat klcc ke... tak de lakan...
hehe tak pe...yang penting aku dapat melihat dia membesar...
hehe khalis dah pandai cium aku...
suka sangat2 bila anak cium aku...
kalau tak cium balik dah pandai laga2 kepala dia kat badan aku...
hehe bahagianya perasaan menjadi seorang ibu...
hm... bila makin membesar... banyak lagi yang dia akan buat...
ibu doakan yang terbaik untuk khalis...
ibu nak khalis sentiasa bahagia dunia akhirat...amin...
ibu sayang kamu....
titik!

1 Comment (s):

  1. comellnyeeeeeeeee khalisss....
    mcm mak dia..
    hehehhe
    comell sgt.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™