Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

.::Rindu Sangat-sangat::.

Entah kenapa pepagi buta ni bila bangun rasa rindu sangat dengan dia... padahal dia ada je duk kat sebelah saya... rindu nak cium dia... nak dengar dia ketawa... rasa macam nak kejutkan dia... tapi kasihanla pulak... takut nanti dia tak cukup rehat... tak cukup tidur... dah la seharian semalam dia memang melayan saya je... saya pun asyik melayan dia memang tak buat blogwalking satu hape pun... traffic pun dah turun menjunam! sebenarnya tak buat blog walking sebab en.Biru buat hal lagi! memang sakit hati!

siapa yang saya rindu tu? tak nak tanya ke?senyumkenyit

rindu dengan si kecik tuet ni... hehe sapa lagi Khalis lah... pelikkan saya duk dekat dengan dia pun masih lagi rasa rindu...ni gambar yang first sekali ambil masa baru lahir... rasa menyesal pulak sebab tak ambil gambar banyak2 hari tu... sekarang dah tak boleh nak tengok lagi dah dia sebesar itu... kalau dapat diundur balik waktu nak ambil gambar tapak kaki... gambar tangan dia... rindu dengan semua tu...sedih kenapa la tak terfikir hari tu ya... ya la dah sakit dan penat bersalin mana sempat nak fikir ni semuakan?ni gambar masa Khalis duk bawah lampu biru... sebab kena jaundis... nangis2 saya lepas tahu dia kena jaundis... padahal penyakit tu tak bahaya selagi tak melebihi paras bahaya... tapi saya risau... ya la kita penat2 bersalin tetiba doktor kata anak kita sakit...sedih mana tak nangis kan? ngada2 ke saya ni... sepanjang kat hospital asyik nangis je bila dapat tahu... (ni la puncanya sebab tak membaca tentang penyakit bayi... balik je dari hospital terus saya carik buku dan majalah...rupanya tak bahaya dan ianya normal (siap pernah call Mommy Pinky lagi...dia cakap "biasalah baby macam tu... adik aku semuanya kuning...") rasa kuat sikit bila dengar gitu...

Khalis pulak masa dalam hari... memang ni la kerja dia...tidur...tidur lagi... tidur juga...la... memang dah namanya baby menag la kerjanya tidur... ni je beberapa keping gambar yang ada dalam simpanan saya semasa Khalis baru lepas lahir... lepas dia dah umur sebulan tu baru hari2 saya ambil gambar dia... dah penuh memori laptop ni dengan gambar dia...love tak pe saya suka... hehe

oklah! tu je untuk hari ini... petang nanti nak pergi makan pizza... kawan2... jangan lupa kalau nak exchange link tekan button kat atas tu ya... dan leave comment... terima kasih kerana sudi membaca...



0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™