Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Telatah Khalis Semakin Menyentuh Naluri Keibuan Saya...

Semenjak bergerak aktif dengan blog ni...
Khalis mungkin rasa dia diabaikan...
tapi sebenarnya tidak...
macam2 telatah yang dia buat untuk menarik perhatian saya...
bahagianya rasa bila tengok telatah dia...
rasa macam perasan ke kalau saya katakan anak saya comel...
hehe
tapi suka telatah dia...

ni bila saya leka dengan blogwalking...
dia asyik memandang saya...
hehe handphone ada kat tangan terus saya snap...
tapi masa ni mulut dia bising...
dalam gambar tak boleh dengar la kan...

suka sangat bila tengok Khalis tersenyum lebar...
dengan lesung pipit yang dua itu...
satu dari ibu... satu dari baba...
hehe

kalau diagah2 makin menjadi2 gelaknya walaupun benda yang simple...
sebab dia tak nak ibu dia main blog...
dia nak ibu terus layan dia..
kadang2 senyuman dia macam dibuat2 ...
supaya ibu terus layan dia...

perkataan yang tak kan lekang daripada mulut Khalis...
Bu...bu...bu...bu...
pandai anak ibu...
secara automatik saya akan layan dia...

setiap senyuman dia...
buatkan hati saya lupa tentang masalah yang bersarang kat dalam otak ni...

ini kalau mulut dia dah mula membising..
ta...ta...ta...tah!
bu...bu...bu...ba...ba...ba...!
makin bising mulutnya sejak giginya dah tumbuh 4 batang...
hehe nak tunjuk gigi ke anak ibu ni...

sekarang ni suka sangat sembur2 air liur dia...
hehe dan yang jadi mangsa dia nak lap...
mestila kat baju saya...
hehe pandai dia...
bila air liur dah banyak mula lah...

tak tahu kenapa...
setiap kali melihat muka dia yang sedang menangis hati saya rasa sakit sangat2...
kekadang kalau dia menangis..
seya pun turut sekali menangis...
yang ni saya snap sekejap...
lepas tu cepat2 ambil untuk pujuk dia...

dan bila dia tidur...
hati saya terasa sayu...
kekadang saya rasa apa yang saya bagi tidak mencukupi untuk dia...
tetapi saya akan cuba bagi yang terbaik semampu saya...
apa yang saya minta adalah...
supaya Khalis jadi Anak yang soleh,beriman,baik hati dan berdisiplin...
amin...



9 Comment (s):

  1. comelnya khalis!...mesti terhibur sepanjang masa tgk gelagat dia kan!

    ReplyDelete
  2. kalau tak kita sendiri yg kata anak kita comel, sape lg kan? :D lagipun semua baby comel!

    p/s: cantik watermark tu. buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  3. Alahaii Khaliss, comey jek time tido.. pp dia... mmm nak cubit skit ler

    ReplyDelete
  4. Semua baby pun memang comel..dan waktu usianya 7bln-dua tahun itulah saat paling best melihat telatah anak kita. Bila dia semakin besar, dan semakin bijak, telatahnya boleh buat kita geram, dan marah, sbb masa tu dia dah mula nak explore benda2 di sekelilingnya, suka buat sepah, dan macam-macam nak di cubanya. Apa pun, anak2 memang penghibur kita kan...

    ReplyDelete
  5. adeh akak...
    comey la si comey bulat bulat nih..
    hihihi
    rasa mcm nak cubit2..
    kalau anak buah saya mmg dah merah merah da pipi dia..
    muka khalis sjibik ikut akak ei..:)

    ReplyDelete
  6. tgk gmbar dia pun buat hati sy riang..geram tgk pipi dia!!..semoga dia jadi anak yg baik=)

    ReplyDelete
  7. bestnye kak....suke tgk telatah budak2 sebaya khalis mcm ni...dah nak mula bijak dalam semua hal..semoga dia membesar dengan sehat nye

    ReplyDelete
  8. Ya Allah.comel nyer baby khalis nie..tembam nyer pipi die..alololololo..comeyy sgtt!!!!!
    semoga die membesar dgn sihat!!

    ReplyDelete
  9. dah tmbuh gigi rupanya...Anis pun 8 bln tp blm tmbhh gigi.hehehe...Anis pn ada lesung pipit mcm Khalis.ambik drpd mak sedara blh hubby.kalau senyum ke ketawa mmg obvious lesung pipitnya tu...

    happy kan jdk ibu ni?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™