Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

No Connections

Assalamualaikum w.b.t

Terpaksa update untuk inform. Gigih ni menggunakan tab walaupun tersangat kekok. Taip entry simple macam ni pun setengah jam. Ok sangat gigih.

Semalam unifi dah ada tanda-tanda yang dia sudah ada tanda-tanda nak terputus sambungan. Tapi masih ok. Kemudian sejak malam tadi memang tak boleh nak buat kerja langsung. So hari ni dah call pihak TM NET katanya pukul 6 petang ini akan ok. So saat ini saya tengah menunggu talian internet pulih.

Segala kerja-kerja design terbengkalai lagi. Harap customer yang menunggu dapat bersabar. Saya juga perlu selesaikan design satu persatu. Jadi harap anda, memahami ya. Apabila saya siapkan draft saya akan terus hantar kepada anda. Kalau saya tak hantar lagi, ini bermakna saya tengah siapkan design yang sebelum-sebelumnya. Seperti mana anda tidak sabar menunggu. Saya lagi tidak sabar nak siapkan tempahan anda. Tapi saya mestilah design mengikut apa yang anda request dan cuba sedaya supaya ianya setimpal dengan apa yang anda bayar. Insyaallah setakat ini saya tidak pernah terniat nak buat kerja secara cincai.

Saya harap kalian, memahami. Semua design insyaallah saya akan cuba sedaya upaya untuk siapkan design anda semua sebelum tahun baru. Kalian doakan supaya succes dan saya dapat siapkan dengan cepat ya. Daripada bercerita kepada orang benda-benda yang tak elok tentang saya kepada orang. Apakata anda doakan supaya saya dapat buat kerja dengan cepat dan dapat idea yang melimpah ruah dan dapat hasilkan blog design yang cantik untuk anda.

Kepada yang telah mengisi borang tempahan. Saya mohon ribian kemaafan sebab buat masa ini TEMPAHAN DITUTUP sehingga saya dapat clearkannsemua waiting list saya ya. So tahun depan baru saya buka tempahan. Lepas ni saya akan limitkan pengambilan tempahan.

2 Comment (s):

  1. Salam sha, rasa macam nak tempah lagi design baru blog akak untuk tahun 2013...hehehe..tapi idea design blog tarak mari lagi...selamat menyiapkan ye..chayok! chayok!

    ReplyDelete
  2. caiyok! caiyok! hehe..cer upload sikit gambo tab tuh..hehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™