Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Takoyaki Whitey Mommy


Assalamualaikum W.B.T...
Permulaan tahun 2017 ni, Saya mula dengan perniagaan baru, iaitu takoyaki,
menggunakan pengalaman saya sebagai bekas pengurus restoren Sushi King dahulu,
In shaa Allah saya jual dengan harga berpatutan.

Saya buat penghantaran sekitar Lembah Klang.. Asalkan sanggup bayar Caj penghantaran..
Almaklumlah harga minyak naik, memang caj penghantaran tak boleh bagi percuma.

Yang berada di sekitar Lembah Klang, seperti Selayang , Batu Caves, Gombak, Kepong, Sri Gombak dan kawasan sekitarnya. Boleh Whats App 0108451008 untuk tempahan.

Maklumat lanjut tentang Takoyaki, macam inti ke topping saya bagi apabila orang whats app ya.

3 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™