Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[PANGGILAN URGENT KEPADA SEMUA CUSTOMER SAYA ]

dugaan buat saya dah sampai... kepada semua customer yang order template dengan saya... sila contact saya semula ya... emailkan saya id dan password blog anda untuk saya membaiki balik semua template yang telah rosak... saya yakin semua template yang saya buat telah rosak... sebab saya upload semua hasil kerja saya didalam photobucket... disebabkan saya tidak mengupgrade account photobucket saya kepada Premium... photobucket telah mendelete semua design2 saya... Ya allah... susahnya hati ku ini...

Saya memohon maaf... tapi jangan risau saya akan cuba memperbaikinya sebaik mungkin semua template yang telah rosak...

Sila emailkan PASSWORD DAN ID BLOG anda kepada Saya [at] sitinorkhaironisha@yahoo.com dan jangan remove template daripada blog anda... kerana itu lah satu2nya copy yang saya ada... harap anda semua boleh bersabar... sementara saya nak betulkan semua benda... ok...

saya mengetahuinya... apabila saya visit blog kak lela... minta maaf semua ya... jangan marah... saya akan betulkan semua seperti sedia kala... insyaallah...


ini lah rupa blog kak lela...Ya allah... ada hikmah disebalik ini...
sedihnya mesti penat malam ni nak pulun semua blog... ya allah... sedihnya... sedih sesangat... tanggung sorang2 pulak tu...

mereka yang terlibat:
kak jaja
kak lela
cik miminn
cha
kak ezna
mommy yen
ibu aqil
niza
kak ogy

proses mendelete oleh photobucket ini akan dilakukan secara berperingkat2... jadi semua blog yang saya design harus dibaiki semula...nama yang saya delete bermakna blognya saya sudha fix...

Minta maaf sesangat dan terima kasih kepada yang sangat2 memahami keadaan saya...

34 Comment (s):

  1. mommy blog sis okay je....tak jadi mcm tu pun...alhamdulillah...
    sabar ya mommy..dugaan bulan puasa ni..buat slow2..mesti customer semua fhm...

    ReplyDelete
  2. adoi... kalau jd ka akk mmg superb mengelabah la akk. semua design simpan dlm tu, xde back up ><

    ReplyDelete
  3. hehehh sabar sha...tq ek pasal btulkan balik umah akak yg cantik ni

    ReplyDelete
  4. kak sabar k kak... minn punya blog semua ok..

    ReplyDelete
  5. takde hal la sha, mesin pun kadang-kadang rosak atau mogok, takpe kalau tak jadi mcm ni akan datang bila terjadi, lagiii susah.

    ReplyDelete
  6. laa ingatkan mmg promosi nuffnang...ngeeee

    ReplyDelete
  7. Lahai mommy.. Pagi ni baru ibu baca entry mommy ni.. Semlm x online lngsung penat sesangat.. Sian mommy.. Tak apa dugaan kadang2 lebih memperbaiki diri kita sndiri.. sabar erkkk.. ;o)

    ReplyDelete
  8. salam kak sha..
    kesiannyer bc apa yg menimpa akak ni..dah la melibatkan org lain/customer kan.. sabar yer kak sha.. harap2 mereka dapat faham situasi sha skrg ni.

    by the way, nak tanya jugak ttg photobucket nie..sbb saya pun ada guna koding design dari sana..apa alternatif lain kalo still nak guna design tu? atau perlu upload kat 'tempat lain' pulak? ada cadangan?

    ReplyDelete
  9. uiks, bru je kita discuss psl photobucket smlm..bt slow2, jgn stress, customer msti fhm..gudluck :)

    ReplyDelete
  10. Adoiyai. .kesian dia. .tkpe sume paham dugaan ni. .rilex k!

    ReplyDelete
  11. Siannya...dugaan bulan puasa...tp xpe, awk kn terror...tgk dh byk blog yg tlh dibaiki.

    ReplyDelete
  12. tabah yer sha...walaupun perit Dia tau sha leh buat yg terbaik

    ReplyDelete
  13. sha,my blog dah cantik dah.thx so much sbb dah atur semula.i ingat biasa saja tu td,rupanya photobucket dah mendelete..

    *signature dah boleh guna.tqvm dear...!*

    ReplyDelete
  14. @mama rifQy
    terima kasih sis...alhamdulillah dah setel...

    ReplyDelete
  15. @Ogy
    dia kan delete secara berperingkat sis... hm... blog sis semalam dah rosak teruk juga... tapi saya dah design balik dah... hehe semua da ok dah...

    ReplyDelete
  16. @Wansteddy Tales
    tu la kak... mengelabah saya... nasib baik customer semua cool... hehe...

    ReplyDelete
  17. @Lelord
    sama2 kak lela... memang dah tanggungjawab sha... untuk puas kan hati customer...

    ReplyDelete
  18. @Cik Miminn
    blog min adalah blog pertama yang akk repair...sebab ingat lagi min punya pasword... hehe...

    ReplyDelete
  19. @sarah-najwan
    terima kasih akk... tu la... nasib baik jadi sekarang... kalau saya dah design berpuluh2 blog... pengsan la jawabnya nak membaiki semuanya.. hehe

    ReplyDelete
  20. @cha
    terima kasih cha... blog cha pun dah setel dah... hehe

    ReplyDelete
  21. @Hezesuze
    lor kak suze... hehe saya tak femes dengan nuff... kalo femes dengan nuff boleh la juga iklan macam ni... kikiki

    ReplyDelete
  22. @Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil
    nasib baik ibu tak online.. kalau ibu online... mesti terus pengsan tengok blog ibu... hehe... saya dah fixkan dah... sebab ingat pasword blog ibu... hehehe

    ReplyDelete
  23. @ibu_Arifa
    alhamdulillah ibu.. nasib baik semua customer memahami... ok.. kalau nak guna juga design tu... ibu kena upload kat tempat lain... paling selamat kat blogger... hm... pastu amik kod macam biasa...

    ReplyDelete
  24. @Mommy Pinky
    tu la... huhu terus jadi... dia tahu kot kita duk diskus pasa dia... hehe... alhamdulillah jana... dah siap dah...

    ReplyDelete
  25. @Latifahbeekay
    terima kasih tie...kerana paham... design untuk blog tie... insyaallah malam ni saya design kay...

    ReplyDelete
  26. @Iman's Umi
    Alhamdulillah... dah siap semua blog saya repair...

    ReplyDelete
  27. @faizz
    betul tu sis ... huhu kalau jadi masa akan datang mesti lagi teruk kesannya...

    ReplyDelete
  28. @mommyYen
    welcome dear... hehe signature saya terus lekatkan dalam tempalte...hehe

    ReplyDelete
  29. Haa sekurang2nye blog tie tk buat lg so nant tie tk ler merase mcm ni. .tie bukanya pandai sgt bab2 desin ni. .

    ReplyDelete
  30. sabar yee whitey mommy ? dugaan bulan puasa ..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™