Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya Ditegur Siti Kelembai @ Yana Samsudin

Tengok tajuk faham tak maksud saya... wah! Siti Kelembai tegur saya... sukanya... Yana singgah kat blog Gallery saya... hehe...
siap yana jadi follower blog saya [tengok pada bahagian yang saya tandakan dalam petak warna hitam tu ya....]... terima kasih yana... jemputla datang selalu ya...
Memang tiap petang saya tunggu Slot Lagenda kat TV3 ni... sekarangkan cerita Siti Kelembai ni... memang saya layan la... sebab dah tengok dari episod pertama kan... Yana ni memang cute... suka saya tengok... kelakar pun ada... Anyway Yana...semoga maju jaya di dunia dan di akhirat... InsyaAllah... Jemputla ke blog Yana Samsudin ni... memang peramah... sama la macam kita tengok kat TV tu...
senyum

8 Comment (s):

  1. ingat dia berlakon citer lu'lu je, tak pernah ingat pun nama dia yana. asal dia kuar je lu'lu. ngeee... ampun yana.

    ReplyDelete
  2. ooo nama dia yana eh...akak suka layan gak citer tu..dlm merepek2 pun ada pengajaran yang nak disampaikan di stp episod kan..^_^..suke2x..nk terjah blog yana gak la..hehe..

    ReplyDelete
  3. wahh bestlah yana terjah blog u ek..hehhe..bertuah badan

    ReplyDelete
  4. wah srnoknye ade artis terjah blog..itu maknenye gallery whitey mommy dh terkenal..ramai yg dh tau hasil kerja whitey mommy..mmg cantik..

    ReplyDelete
  5. seronoknya mummy :)
    mmg cantik blog ni.. dawia pun suka..
    tapi nak tanya mummy boleh tak ajar dawia buat entri yang macam slide bawah header mummy tu?..

    ReplyDelete
  6. hihihi..suker gak tgk dia berlakon..glamer la sha pasni..hihi..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™