Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Lama tak Update, promote Dx Lingerie

Assalamualaikum W.B.T :)

Lama saya tak update blog ni. Ni bukan dah tahap bersawang dan tahap rumah usang sudah.
Terima kasih buat mereka yang masih berkunjung ke blog sepi ini.:)

Ada juga yang bertanya khabar, kenapa tak update blog.
Saya agak sibuk. Sibuk dengan design dan sibuk dengan fitting Dx sana sini.
Meletop Dx ni rupanya.:)
Tak sempat saya nak update testimonial . Kalau ada yang nak cuba fitting tu . Call sahaja untuk set appointment ya. :) Insyaallah saya arrange kan masa untuk fiting anda.:)
Boleh lah rasa pengalaman pakai. Tidak lah tertanya-tanya, selesa ke tidak, best ke tidak. dah fitting, barulah decide nak beli ke tidak.

Raya dah nak dekat kan. Masing-masing nak tampil bergaya di hari raya kan? Mula kan pakai Dx dari sekarang. Badan akan menjadi lebih kemas dan lebih yakin untuk bergaya. Dx lingerie ni bukan sahaja membentuk badan kita. Tapi juga menjadikan badan kita kelihatan kemas. Tidak lah bila pakai baju tu menampakkan gelembung dan lipatan yang tidak diigini. Insyaallah..:)

Bagi anda yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang dx. Rajinkan diri untuk klik maklumat di sidebar sebelah kanan saya ini.

Klik mengikut apa yang anda ingin tahu.:) Boleh tahu maklumat lengkap sebelum membuat keputusan untuk fitting.

Hadiahkan diri sendiri dengan satu set pakaian dalam yang lengkap. Supaya badan kita yang berharga mendapat sokongan yang betul. Insyaallah..

Untuk Cuba Pakai Elysyle Dx Lingerie secara PERCUMA dan ingin memilikinya untuk diri anda, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792 ✉ whiteymommy@yahoo.com UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMBALAS YANG LEBIH PANTAS, BOLEH TERUS CALL SAYA YA :)

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™