Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Terjatuh Cinta Dengan Dress

Assalamualaikum W.B.T

Dah masuk 20 Ramadhan dah kita kan? Cepat masa berlalu. hehehe masing-masing mesti dah siap dengan baju raya kan. Alhamdulillah kita dapat berjumpa dengan Ramadhan lagi . Moga ada kesempatan dan dipanjangkan umur untuk berjumpa lagi di tahun akan depan. Insyaallah..

Baju kalian tema apa tahun ni? Saya tahun ni, tema Thyrian Purple. Warna pilihan Khalis. Tak tahu kenapa tetiba warna purple jadi warna kegemarannya . Mungkin penangan duk layan cerita Sofia the First kot.

Tahun ni saya cadang nak pakai dress.. Wah! gitu.. Harap kena lah dengan gaya dan badan . Kalau tak kena, jawabnya memang kena pakai baju kurung tahun lepas lah jawabnya. Tapi masalahnya, baju sendiri pun tak beli lagi ni. Baru tengah merancang. Beli baju biasa-biasa aje lah. Lagi pun kalau beraya ni, budak-budak lah yang paling suka.
 
Jatuh cinta dengan dress yang Tizz pakai dalam poster promo Sebenarnya Saya Isteri Dia. Cantik pada mata saya. Sungguh cantik. Pada badan Tizz cantik lah. Padan badan saya takut pulak hazab bila pakai kan. hehehe.

Google punya google, rupanya Dress dari Najjah. Tetiba nampak warna Dusty Green ni sangat menarik di pandangan mata. Gabung pulak dengan warna pink :) memang cantik !!! cantik sangat!!!

Dress yang sama tapi warna purple. Kalau ada rezeki orang nak belanja. Dapat lah saya pakai dress ni. Warna purple, sedondon dengan tema yang Khalis pilih itu. Insyaallah ada rezeki dapat lah saya pakai. Wink2..

Nampak gaya saya dah masuk peringkat mak-mak dah (eh! bukan memang mak ke?) dah mula suka dengan baju yang lebih dewasa.

Warna pun makin lama, makin suka kepada earth color. Tak pernah-pernah suka tengok warna hijau. Tahun 2013 ni tetiba berubah selesa, suka pada warna hijau. Tapi lebih kepada warna dusty. Kalau striking atau dominan tu, masih tak boleh masuk list lagi. hehe

p/s: entry ditaip sebab dah lama tak update blog :)

1 Comment (s):

  1. Alamak.. sorry..:) ingatkan dah linkkan kat najjah tu.
    www.najjah.com

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™