Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya kurang sihat.

Assalamualaikum W.B.T

Just a simple update.

Saya kurang sihat. Saya demam, selsema, batuk dan sakit kepala amat sangat.
Kepada customer yang masih menunggu. Saya minta maaf. Untuk sementara ini, saya perlukan sedikit rehat. Sebab saya cuba untuk siapkan juga. Tapi sakit kepala dan hidung tersumbat, betul-betul mengganggu saya untuk mendesign dengan baik.

Terima kasih kepada yang memberi kerjasama dan faham keadaaan saya. Insyaallah, anda pasti akan mendapat blog design anda. Cuma saya perlukan masa, terutama bagi mencari konsep dan idea yang sesuai seperti yang anda minta. Harap memahami :)

10 Comment (s):

  1. banyakkan berehat dan minum air masak dengan banyak...kesihatan perlu diutamakan..:)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh kak ... n jgn lupe makan ubat

    ReplyDelete
  3. skrg mmg musim org batuk-demam-selesema.. penangan buah limau mandrin kot. hee~

    moga sis cepat sembuh!

    ReplyDelete
  4. Moga Sha cepat sembuh.. Jangan lupa makan ubat ye..

    ReplyDelete
  5. get well soon.. rest banyak2, minum air masak penting

    ReplyDelete
  6. take care ye sha..Insyaallah customer semua memahami tu..

    ReplyDelete
  7. nampaknya ramai yg d serang selsema skrg kan...sy pun melayan selsema

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™