Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Teringin Nak Aktif Berblog

Assalamualaikum W.B.T

Teringinnya nak aktif dalam blog. Tapi saya ni senang bercerita itu dan ini. Jadi kekadang takut tersalah taip akan timbul isu itu dan ini. Jadi bila ada pihak tak puas hati atau pun tersentuh hati. Dah jadi macam tak best...

Nak update tentang Khalis pun, kamera still dalam proses pembaik pulih, belum berkesempatan nak pergi beli memory card. :D Kamera hadiah daripada seorang rakan blogger :) Suka sangat2... first time dapat hadiah gadget :) Warna putih lagi , one of my favorite color. Nanti bila memory card dah ada saya akan upload gambar-gambar Khalis :)

Portfolio pulak, saya rasa saya dah tak update di blog ini :) Saya akan create blog khusus untuk semua portfolio saya :) kenapa buat macam tu ? Biarlah rahsia. Jadi sesiapa yang nak tempah dan melihat portfolio saya yang terdahulu saya akan berikan link untuk anda lihat. Insyaallah :)

Banyak benda nak bercerita bila sekali menaip. Ya lah kan, sebulan 3,4 kali update blog. Terasa semua benda pun nak terkeluar. Jadi sebelum entry ni jadi panjang berderet-deret. Saya stop dulu ya .

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya. ada ke yang nak baca ?

6 Comment (s):

  1. Ada...akak follow always...paling suka kalo sha share ilmu2 yang bermanfaat...daripada x tau jadi tau...dan paling suka cite si budak kecik yang makin hensem tu...si cute khalis...:)

    ReplyDelete
  2. rindu betul nak menatap wajah khalish terkini..mesti encem ni..hehe~

    nnti rajin2 update tau~

    ReplyDelete
  3. suke blog akak..byk info..teruskan berblog;)

    ReplyDelete
  4. xpe pelan, hehehe nanti bagi link utk portfolio ek

    ReplyDelete
  5. banyak tuto blog akak yang banyak membantu saya,thanxs kak.....keep it up ....^^

    ReplyDelete
  6. aktif lah semula kak...berkerja sambil hilangkan tekanan..menaip byk2 ni puas taw...hehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™