Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pilihan Pakej Elysyle DX Lingerie

Kepada sesiapa yang berminat hendak memiliki pakaian dalam pembentuk badan ini. Tapi masih tidak tahu apa yang anda akan dapat apabila membeli. Boleh rujuk pakej-pakej dibawah ini.

Anda boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Boleh dimiliki melalui bayaran secara tunai, kad kredit ataupun ansuran. Sebelum membeli, anda akan diberi pakai secara percuma untuk percubaan. Jika berpuas hati dan merasa selesa, pilihan adalah ditangan anda. Samada mahu membelinya atau pun tidak.

Anda pasti tidak akan menyesal memilikinya. Kain yang sangat-sangat selesa, reka bentuk corak yang menarik. Kain yang lembut. Selesa dipakai walaupun dalam jangka masa yang lama.

Hadiahkan untuk diri sendiri untuk persediaan majlis pertunangan, perkahwinan, berpantang dan sebagai pakaian harian.

Suami juga boleh hadiahkan untuk isteri tersayang. :)

Pilihan Set Lingerie

1. Single Set (waist snipper)


2. Single Set (body shaper)


3. Full Set


4. Twin Set


Cara Pembayaran


1. Tunai

2. Cara Bayaran Mudah AEON (Ansuran)

Kadar faedah bulanan yang menarik. Ansuran fleksibel sehingga 36 bulan. 100% biayaan kewangan. Tidak memerlukan penjamin. Kaedah pembayaran semula yang tidak membebankan.
Anda perlu sediakan
1. 1 Photostat I/C (bahagian depan dan belakang)
2. 1 bulan Pay Slip (yang paling latest)
3. 1 bulan Bank statement bagi akaun yang aktif (yang paling latest)untuk proses pembayaran balik.

3. Easy Payment Kad Kredit (12-24 Bulan)

Bayaran dengan menggunakan Kad Kredit.

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK MENCUBA SECARA PERCUMA. CUBA DULU. RASA DULU. BARULAH FIKIR UNTUK MEMBELI ATAU TIDAK. TIADA SEBARANG PAKSAAN JIKA ANDA TIDAK BERMINAT UNTUK MEMBELINYA SELEPAS MENCUBA.
___________________________________________________________________________
Sila hubungi saya di ☎ 03-61274792 @ 014-8240118| ✉ whiteymommy@yahoo.com untuk tentukan masa untuk berjumpa bagi mencuba Elysyle DX Lingerie ini secara percuma
___________________________________________________________

7 Comment (s):

  1. Hi...saya pengguna Elysyle DX Lingerie ingin memberi sedikit testimoni. Setelah melahirkan anak sulung, berat saya naik mendadak. Berdiet dan mengambil produk kurus mmg akan mengurangkan berat badan tetapai untuk mengembalikan bentuk badan mmg agak susah dan perlu selalu berkunjung ke gym. Tapi dengan kesibukan tugasan harian, mana sempat. So sebelum ni, saya pernah pakai lingerie berjenama lain tetapi amat tidak selesa, terasa fabriknya keras, perut pedih-pedih sampai terluka sebab 'tulang' korset yg terasa macam dawai yang diikat ketat, susah nak memakainya dan paling saya tak suka bila buka habis kulit saya gatal2. Bila ada yg promo pd saya DX Lingerie mmg terasa serik tetapi bila sekali cuba mmg 'jatuh cinta'...sedap sgt pakai seharian di dipejabat dan sangat2 selesa, kainnya mmg sangat lembut disamping mengembalikan bentuk tubuh asal. Tak terasa pedih dan tak terasa gatal. Kalau nak dibandingkan pergi ke slimming centre, saya rasa baik dapatkan set DX Lingerie kerana bila pregnant lagi pun boleh pakai balik malah boleh di pakai semasa dalam pantang nak lagi cepat keberkesanannya ambil sekali dengan program Dr. Diet, sy suka perasa coklat...campur ngan ais + shake...yummy rasa macam ais krem. So untuk reward diri anda sendiri, nak membentuk badan yg cantik..bolehlah mencubanya...sy yakin sekali pakai pasti anda suka ;-)

    ReplyDelete
  2. betul tu kak Eisya Rahman, saya juga pengguna Elysyle DX Lingerie. Kesannya amat menakjubkan..Walaupun setelah menggunakan DX lingerie baru mencecah 6 bulan, hasilnya amat menakjubkan. bentuk badan menjadi bentuk yang diidamkan. tak perlu susah hati lagi untuk pakai apa jenis pakaian pun. Fabrik kain & tekstur DX lingerie sangat selesa, tak gatal, tak berbau walaupun badan kerap berpeluh. ditambah pula dengan teknik pencucian DX lingerie yang mudah serta senang kering setelah dibasuh. Makan banyak pun tak terasa perut senak atau sendat. Yang paling saya suka, boleh dipakai ketika berjoging..tak ada langsung rasa sakit. Waktu bersolat pun sama, tak perlu susah payah nak buka & sidai berbanding kawan-kawan saya yang lain. So, dapat jimat masa kan..Percayalah, dah DX lingerie cuba pasti jatuh hati :)

    ReplyDelete
  3. kalau untuk masalah payudara mcm mana yea...blh ke? emmm saya dah ada 5 org ank...and saya ni jenis yg berat badan yang senang turun kalau x jaga makan...jd bentuk payudara pun dah mengecil jgk...dx lingerie blh membantu ke...brp pricenya yea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sis leeza... boleh...:) dia akan angkat semula payudara dan shapekan... dx boleh membantu untuk shapekan badan juga... kekadang walaupun berat badan turun...tapi ada sesetengah bahagian badan kita masih mempunya bahagian lemak yang tidak teralih dengan betul..

      sis boleh email atau call saya ya...

      Delete
  4. Salam... apa beza pakai waist nipper dan body shaper ye? Saya interested nak beli, tapi yang basic punye je.. =) saya nak tau which one yang better ye? and berapa yer harga set2 tu?

    Thank you.

    ReplyDelete
  5. Salam....boleh pm saya harga single set no.2.T.q
    nartashahjamalluddin@ymail.com

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™