Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Promosi Elysyle DX Lingerie

Salam ceria. Kepada sesiapa yang masih tercari-cari lingerie apa yang sesuai untuk menemani anda sepanjang hari, semasa hari perkahwinan, pertunangan dan semasa dalam tempoh berpantang.
Ya ini lah jawapannya. Elysyle DX Lingerie. Pelaburan yang sangat berbaloi untuk diri anda.
yang penting sangat selesa dipakai. Lingerie ini diperbuat daripada Kain kapas Mesir. Sesiapa yang peminat kain cotton mesti tahu keselesaan memakai kain cotton kan macam mana?

Berita baik untuk mereka yang berminat untuk mendapatkannya. Penjimatan hebat untuk promosi sehingga 17 May 2012. Setiap pembelian anda akan dapat token yang memboleh kan anda untuk menebus Free Gift.

Hubungi saya untuk mendapat tahu macam mana nak pakai secara percuma. Peluang kepada mereka yang ingin berbisnes tapi tiada modal yang banyak. Saya ada jawapan untuk anda menambahkan income tanpa perlu keluarkan modal yang banyak.

Untuk mereka yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang produk ini. boleh tengok video ini






Menerangkan A to Z. dari segi pembuatan sehinggalah kebaikan memakainya.

Lingerie ini dihasilkan oleh pakar-pakar pembuat baju dalam di Jepun. Mempunyai sijil ISO juga memenangi anugerah untuk rekabentuk yang menarik.

Saya adalah pengguna lingerie suit yang tegar, Sebelum ini rasa sungguh-sungguh tidak selesa. tapi bila pakai sahaja DX Lingerie ni. Saya terus teruja. Dan saya berani jamin. yang mana mencuba pasti akn berpuas hati dengan hasil dan keselesaannya.

Testimonial

Testimoni daripada Kak Mila, merupakan kawan saya . Kak Mila sangat-sangat berpuas hati dengan DX . Beliau sangat suka dengan kecantikan. Katanya " Sekarang ini dalam proses nak lagi cantik".
Ini gambar sebelum beliau pakai DX dan sebulan selepas pakai DX. Sangat-sangat ketara kan perubahan beliau?
Dan ini beliau hari ini? Berubah sepenuhnya...

Saya pulak? tunggu... gambar akan di paparkan secara eksklusif nanti.

Apa kata mereka yang berpuas hati selepas memakai Dx

1. Kak Eisya Rahman
Hi...saya pengguna Elysyle DX Lingerie ingin memberi sedikit testimoni. Setelah melahirkan anak sulung, berat saya naik mendadak. Berdiet dan mengambil produk kurus mmg akan mengurangkan berat badan tetapi untuk mengembalikan bentuk badan mmg agak susah dan perlu selalu berkunjung ke gym. Tapi dengan kesibukan tugasan harian, mana sempat. So sebelum ni, saya pernah pakai lingerie berjenama lain tetapi amat tidak selesa, terasa fabriknya keras, perut pedih-pedih sampai terluka sebab 'tulang' korset yg terasa macam dawai yang diikat ketat, susah nak memakainya dan paling saya tak suka bila buka habis kulit saya gatal2. Bila ada yg promo pd saya DX Lingerie mmg terasa serik tetapi bila sekali cuba mmg 'jatuh cinta'...sedap sgt pakai seharian di dipejabat dan sangat2 selesa, kainnya mmg sangat lembut disamping mengembalikan bentuk tubuh asal. Tak terasa pedih dan tak terasa gatal. Kalau nak dibandingkan pergi ke slimming centre, saya rasa baik dapatkan set DX Lingerie kerana bila pregnant lagi pun boleh pakai balik malah boleh di pakai semasa dalam pantang nak lagi cepat keberkesanannya ambil sekali dengan program Dr. Diet, sy suka perasa coklat...campur ngan ais + shake...yummy rasa macam ais krem. So untuk reward diri anda sendiri, nak membentuk badan yg cantik..bolehlah mencubanya...sy yakin sekali pakai pasti anda suka ;-)
2. Nurul Hanisah (Mrs. Purple)
saya juga pengguna Elysyle DX Lingerie. Kesannya amat menakjubkan..Walaupun setelah menggunakan DX lingerie baru mencecah 6 bulan, hasilnya amat menakjubkan. bentuk badan menjadi bentuk yang diidamkan. tak perlu susah hati lagi untuk pakai apa jenis pakaian pun. Fabrik kain & tekstur DX lingerie sangat selesa, tak gatal, tak berbau walaupun badan kerap berpeluh. ditambah pula dengan teknik pencucian DX lingerie yang mudah serta senang kering setelah dibasuh. Makan banyak pun tak terasa perut senak atau sendat. Yang paling saya suka, boleh dipakai ketika berjoging..tak ada langsung rasa sakit. Waktu bersolat pun sama, tak perlu susah payah nak buka & sidai berbanding kawan-kawan saya yang lain. So, dapat jimat masa kan..Percayalah, dah DX lingerie cuba pasti jatuh hati :)
3. Ibu Elysha
whitey mommy serius memang sgt2 puashati bila memakainya....sgt2 selesakan,nak ke toilet dah tak risau sbb sgt2 mudah,btw i join member gak,product yang lain juga sgt2 bekesan serius,u oulss semua kena try...now i tgh pregge stop kejap pakai tak sabar tggu dalam pantang nanti :)

Berminat??
BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK MENCUBA ELYSYLE DX LINGERIE SECARA PERCUMA. CUBA DULU. RASA DULU. BARULAH FIKIR UNTUK MEMBELI ATAU TIDAK. TIADA SEBARANG PAKSAAN JIKA ANDA TIDAK BERMINAT UNTUK MEMBELINYA SELEPAS MENCUBA. SAYA YAKIN ANDA PASTI AKAN SANGAT-SANGAT BERPUAS HATI.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792 ✉ whiteymommy@yahoo.com
___________________________________________________________________________

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™