Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Basic Business Branding : MariaHamsah Couture

Assalamualaikum W.B.T

 Ada beberapa customer yang tanya, tak de ke sample/contoh yang dah pernah design untuk Basic Business Branding/Identity?

Ada.. tapi saya tak upload, tak de mood nak berblog kan..
tapi ni saya bakal upload nanti ya..

In shaa Allah semua hasil kerja nanti saya akan update satu persatu supaya orang tahu saya masih aktif sebenarnya membuat design. Tapi biasanya bila orang nampak blog tak update, page pun sunyi sepi.. nampak macam saya dah stop buat design kan?

Tak stop pun.. selagi ada orang nak saya design.. saya masih lagi mendesign.. cewah!

Ni order dari Maria Hamsah Couture untuk business pakaian beliau :)

Pilihan tema : elegant dan nampak eksklusif,
Pilihan warna : Hitam, putih dan Emas.
Dekorasi : Kerawang.


Untuk Pakej Basic Business Branding yang normal :
a) Logo (PDF, PNG dan JPEG)
b) Business Card
c) Watermark
d) Stamping
e) Sticker/Label/Thank you card (kena pilih salah satu)
f) Facebook Timeline Cover

Kak Maria Hamsah nad add on Bill Book Design.

Yang berminat untuk create identity/branding boleh hubungi saya. :)

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™