Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pembersih Muka Sesejuk Salju dan Penanggal Solekan (2 IN 1)

Assalamualaikum W.B.T
Salam bulan Ramadhan...:)
Dah nak masuk hari ke 4 kita berpuasa.. :) masing-masing mesti dah get ready dengan baju raya?
Raya pun lambat lagi saya dah sibuk tanya dengan baju raya :P
Sorry.. sebab bagi sesetengah orang kan .. 2 bulan nak puasa dah sibuk update beli kain baju raya, takut tak sempat nak hantar tukang jahit. Nanti dah penuh, maka tak de lah baju raya bukan??

Ha.. untuk akak-akak dan adik-adik juga sesuai untuk makcik-makcik juga :)
Saya nak bagi tahu, semua dah standby.. semua dah nak cantik-cantik. Kulit muka jangan dilupa..
Di hari raya, semua orang nak cantik dan ada yang pakai make up juga kan..

Seharian berjalan ke rumah sanak saudara dan kawan-kawan, make up dimuka jangan lupa dicuci..
 ha... ni lah yang saya nak perkenalkan...

ORQUIDEA BEAUTE - FOAMING DEEP CLEANSER PLUS MAKE UP REMOVER..

kelas tak nama? jangan belit lidah nak sebut ya.. sebut cleanser lah senang kan? eh! nak sebut make up remover pun boleh...
sebab cleanser ni memang 2 in 1.. akan membersihkan habis semua kotoran, minyak dan alat solet yang ada pada kulit muka... dengan lembut dan menyeluruh. Tak kan tertinggal satu pun, walaupun kalian pakai 2-3 layer makeup ;)



Ha.. ni rupa Cleanser yang saya cakap tu.. ;) Cantik ke tidookkk.. hehehe ada pari-pari lagi dalam beg uols.. ;)

Di hari raya, rasa macam susah je nak tanggal makeup pakai tisu semua tu kan? ni tak payah risau dah.. pam je 2-3 kali.. dah keluar buih terus boleh sapu kat muka! terus hilang semua yang ada kat muka tu.. Eh! muka tak hilang lah.. maksud saya kotoran, minyak dan alat solek. Jadi muka akan jadi bersih, segar dan berseri.. Boleh lah terus ambil wudhu dan solat.. tak de rumit-rumit dan tak payah susah-susah dah...:)

BERMINAT NAK BELI?
ha.. Hubungi JUWAIRIAH... dia kata dia nak bagi harga special sempena bulan ramadhan ni..

CER BACA KAT BAWAH APA KATANYA...:)


Apa yang menyebabkan saya berani pertaruhkan ORQUÌDEA BEAUTÉ ni?
Sebab, saya PUAS HATI. Sangat-sangat!!
.
100% BOTANICAL dan hampir 80% asas adalah dari COCONUT. Yes! KELAPA yang kita sendiri tahu banyak khasiat untuk rambut, kulit dan sel-sel dalam badan kita.
.
Jujur dari hati saya, anda akan JATUH HATI dengan buah tangan kedua dari RÉEL BEAUTÉ. Dengan harga mampu milik dan penjimatan berganda, saya jamin, sekali beli, pasti REPEAT!
.
Apa ye KEISTIMEWAANNYA?

💧 MemBERSIHkan kulit secara lembut dan semulajadi.
💧Membersihkan kotoran dan minyak pada wajah.
💧Sebagai PELEMBAP dan anti-rengsa (kemerahan-merahan) dalam produk kosmetik.
💧Memberikan keupayaan untuk mengekalkan KELEMBAPAN.
💧Menghalang kehilangan air dari kulit
💧Memberi pengHIDRATan unggul kepada kulit, tanpa sisa lekit.
💧Mengurangkan KEDUTAN halus
💧 MeLICINkan kulit
💧 memberikan rasa SEGAR dan aroma mint
💧 Mengatasi masalah sebum pada wajah
💧Merawat JERAWAT
💧Bertindak sebagai ANTI BAKTERIA
💧 Mengembalikan kulit yang tidak normal kepada normal
💧 Membantu sel-sel kulit matang dengan betul (sekatakan kulit)
💧 Menyingkirkan kulit rosak
💧 Menggalakkan pembentukkan tisu kulit yang sihat
💧 Merawat kulit yang luka dan kesan jerawat.
💧 Menstabilkan rumusan penjagaan kulit apabila terdedah kepada udara.
.
Itu sahaja FUNGSI ORQUÌDEA BEAUTÉ. Saya bukan jual produk AJAIB. Tapi saya janji anda pasti puas hati.
.
Owh ya, ada yang berminat ke nak cuba?

HARGA ASAL RM 99,( 160 ml)

Untuk 10 ORANG PERTAMA sahaja,
anda boleh dapatkan dengan HARGA RM79 dan FREE postage.
.
PROMOSI sekali ini sahaja sebab tiada PROMOSI akan datang untuk ORQUÌDEA BEAUTÉ sebab kita memang FIX price gara-gara bahan mentah agak mahal.
.
Xoxo,
JuwairiahReelbeaute
watsapp +60182534318

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™