Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tempahan dari Indonesia : Claretta Shop

Assalamualaikum W.B.T
Dah lama saya tak update tentang portfolio kerja-kerja saya bukan?
In shaa Allah lepas ni saya akan update untuk tatapan umum supaya orang tak keliru sama ada saya masih aktif mereka bentuk template blog atau pun dah stop.


Tempahan ini sudah lama, cuma saya masih belum update di online, atas sebab-sebab tertentu . Jadi ni dikira sebagai throwback lah kan?

Pertama kali dapat tempahan daripada teman dari Indonesia :) urusan jual beli dilakukan melalui Paypal. Sebelum ini, ada juga tempahan sahabat dari Singapura. In shaa Allah akan di update satu persatu,
boleh buat modal untuk aktif berblog kan?

Pada yang berminat untuk menempah, tapi rasa segan atau takut dengan saya, hehe Jangan risau saya tak makan orang, dan Promosi masih berlangsung lagi 7 hari...

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™