Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design : Doll Character, milik Cha

Assalamualaikum W.B.T :)
update portfolio lagi.. ;)

Tempahan dari Cha, Cha dah lama sebenarnya tempah tapi saya tak de idea lagi untuk blog cha.. ;)

Template ke 5, jika tak silap yang diorder dengan saya :)

Cha ni peminat kipas susah mati dengan warna hijau. Jadi blog pun mesti lah ada hijau cuma berbeza sikit olahan kali ni, sebab garden kan? jadi mesti ada warna warni. Cha nak daun-daun, rumput-rumput tapi ada juga tu saya letak bunga 2-3 pokok :P . Baju Doll untuk family Cha nak warna purple. ;)

Semoga bersemangat ya nak berblogging semula.
Saya ni tak tahu lah bila bersemangat balik nak berblog.
Banyak benda nak taip kat blog tapi, taip-taip padam jadi macam tak terkeluar pulak nak cerita kat blog. :P

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™