Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Minisite Design : Pertama kali buat

Assalamualaikum W.B.T.

 Dah datang mood rajin sikit nak upload portfolio lama-lama :)

Produk baru masuk dalam senarai iaitu Mini Website (Minisite) :)
Jenis website macam ni sesuai untuk mempromosi produk tanpa perlu customer klik banyak-banyak kali :) cepat dan senang untuk pengguna.

Ini adalah sample yang saya pernah design untuk salah seorang customer yang memiliki syarikat produk kecantikkan dan penjagaan kulit.

Bahagian hadapan mini site :) memfokuskan kepada  info produk sahaja :)

Bahagian pages, serba sedikit tentang syarikat.

Bahagian contact :)

Nampak lebih ringkas dan mudah serta mudah untuk para pengunjung atau bakal customer nak tahu tentang produk :)


Ini pula Design yang sedikit berlainan :) tapi masih syarikat yang sama. masih dalam kategori Minisite.


Biar gambar berbicara :)

Minisite ini sesuai untuk para peniaga yang mahu memperkenalkan produk atau memberi info kepada pengguna :)

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut, boleh hubungi saya melalui whats app : +6010 5010885
In shaa Allah saya cuba realisasikan seperti yang anda mahukan.



2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™