Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design : Simple

Assalamualaikum W.B.T

Ramai yang bertanya, design semua memang jenis sarat, tak de yang simple ke? :)
Saya sebenarnya design berdasarkan permintaan customer. Jika customer minta yang sarat maka saya kena ikut kriteria yang mereka bagi bukan ikut suka hati saya nak design macam mana.

Selepas dapat kriteria daripada customer saya kena brainstorming the idea untuk olah design berdasarkan kriteria yang diberikan.
Yang berminat nak tahu  dengan lebih lengkap sila klik sini.

Saya sertakan sekali 2 hasil kerja terdahulu untuk kategori saya kira sebagai design simple :)

Tempahan daripada Icha, mahukan design blog berlace :) ini lah hasilnya ;) semua yang ada pada blog ini adalah diminta oleh Icha nak design macam mana :)
Terima kasih Icha, untuk review  ni :)

Ini pula, tempahan oleh Nazliah Musa, untuk blog bisnes beliau. Mahukan design simple dan minimalis, gabungan hitam, oren, putih dan kelabu.

Anda berminat design macam mana?
In shaa Allah saya cuba realisasikan hubungi saya untuk dapatkan blog design idaman anda..

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™