Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Business Logo, Business Card & Blog Design Order By Mom N Baby House

Assalamualaikum W.B.T
:)

Mom and baby House merupakan kedai online yang di miliki oleh 2 ibu yang berkerjaya...:) Kak Sham dan juga Kak Watie. Saya Kagum dengan ibu yang bekerja dan pada masa yang sama boleh menjalankan bisnes online...:)

Mom and baby House menjual pelbagai produk untuk ibu dan anak khususnya untuk penyusuan ibu...selain daripada itu...blog ini juga penuh dengan pengisian tips tentang penyusuan ibu merangkumi cara untuk menyimpan susu dan apa yang berkaitan...:). Menjual baju, alat2 untuk penyusuan ibu dan juga suplement2 serta minuman yang berkhasiat untuk ibu2 menyusu dan juga mengandung...:)

Full Layout
Kak Sham dan Kak Watie memilih warna pastel sebagai tema untuk blog mereka...dan memilih biru sebagai warna dominan untuk blog design... dihiasi dengan doll ibu menyusu dan juga ibu mengandung. berlatarbelakangkan seakan2 kedai menjual barangan ibu dan anak... dan untuk secara keseluruhannya...saya menekankan elemen2 yang biasa digunakan untuk baby...dan cuba untuk dekorasi blog seperti bilik baby...:)

Blog Badge
blog badge dengan simple animated adalah pilihan akk berdua ini...:)

Business Logo, Watermark, signature & Business Card
Business Logo
-yang mana mom and baby akan jadikan sebagai trademark mereka [untuk signboard juga...jika suatu hari nanti mereka akan membuka sebuah kedai sendiri...:)]

Terima kasih untuk Kak Sham dan juga Kak Watie... kerana memberi kepercayaan untuk mendesign blog dan identiti untuk perniagaan akk berdua...:) semoga terus sukses dan suatu hari nanti akan berdua akan keluarkan produk sendiri pulak...:)

Blog Mom and baby house ini masih dalam proses pengisian info dan produk...:) jemputlah ke blog mereka ya...:)

7 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™