Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kak Gee and Family's Doll

Assalamualaikum W.B.T

Dah banyak hari tak update blog...
tengok blog pulak rasa macam boring...
adeh..
cemana tu...:p

Blog ni pun tak siap 100% lagi ni ...terbengkalai lagi proses renovationnya... lagi 50% baru complete...

*****************************************

Doll sekeluarga untuk Kak Gee...:)


Dah approve ni... hehehe
Kak Gee nak kan Doll sekeluarga...pakai baju sedondon dan hubbynya dukung puteri kecil mereka...:)

inilah hasilnya...

sekarang ni nak siapkan template dan juga item2 untuk template pulak...


*************************************************

Waktu design saya makin tak banyak sekarang ni...
Khalis makin besar macam makin nak melekat pulak...
huhu...

jadi kalau dia dah bangun tidur...dia pun nak menghadap laptop juga...
lepas tu kalau dia tidur nak saya ada kat sebelah dia...
kalau tak, dia tak tidur...
last2 saya pula yang tertidur sampai ke subuh...
masa bila nak design...

my time management dah betul2 out...
24 hours is not enough...
:(

sesiapa ada cadangan tak web/blog mana2 yang ada cara2 untuk membuat jadual harian ...:(

kalau berterusan macam ni...
pengsan ...

Owh nak cerita satu lagi story...
semalam saya ingat nak pergi pasar malam sorang2...
dah bersiap2... dah buka pintu...
tetiba si kecik tu... kedek2 datang... ingatkan dia tak kisah...
macam selalu dia hantar babanya...
saya pakai selipar...
cakap kat dia...
"Khalis duk rumah dengan baba ya... ibu pergi sekejap je..."

hehehe nak tahu...
Selangkah saya bergerak...
dia pun mengeluarkan siren...
air mata terus mengalir2...

huwaaaaa...

masuk balik saya...
tak sanggup...

macam mana la kalau saya nak bekerja...
tak sanggup nak tengok dia menangis...
last2 resign juga nanti...

Khalis2...

Ya allah ya tuhankan...
Permudahkan lah rezeki ku...
dan berikanlah ku jalan rezeki yang aku memboleh kan aku sentiasa
berdamping dan melihat khalis didepan mata ku...
amin...

Semoga allah permudahkan...
saya dapat kerja yang boleh menjaga khalis at the same time...
ada ke???

em...

8 Comment (s):

  1. Insya'allah!! Allah mendengar setiap doa kita.. Amin!! Khalis dah makin bijak.. :D

    ReplyDelete
  2. comel je...sabar ye kak..segala urusan akn dipermudahkan..insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. lama dh tak dtg sini.. wat a sweet layout! kaler sgt2 sweet! suka akk tgok la dik..

    ReplyDelete
  4. khalis nak ikutla. serupa je ngan oni, tak pasal-pasal kena angkut sekali.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™