Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Business Logo, Business Card & Product Tag Order By Hezrin Aini

Assalamualaikum W.B.T

Business Logo, Business Card dan juga product tag yang di order oleh Hezrin Aini pemilik blog yang menjual kek dan produk pastri lain...Vanilla Cuppylicious.

:) semua kek2 kat blog beliau menyelerakan gitu... hehehe saya memang tak tahan tengok kek ke coklat...mula la rasa lapar... huhu
Order daripada Erin
Erin mahukan logo yang bertemakan baby blue...dan juga mahu logo dibina daripada logo asalnya...:) saya diminta untuk melukis awan supaya kelihatan lagi comel daripada yang sedia ada...hehehe... hasilnya seperti kat atas...

Mula2 saya cadangkan mahu lukis cupcake sebagai icon... tetapi...erin cakap...produk blognya adalah pelbagai...:) bukan khusus untuk kek sahaja...:)

Sesiapa yang teringin nak makan kek, cupcake, macaroon pun ada... Jemputla ke blog Erin ya...:)
Terima kasih erin...sudi order semua ni dengan akk...semoga business sentiasa sukses...amin...:)

2 Comment (s):

  1. Follow sukses di urutan #2075, ditunggu re-follownya di http://bunga911.blogspot.com.
    Salam persahabatan.

    ReplyDelete
  2. akak..kalo yong nak order mcm ni juga brapa ya kos nyer?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™