Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Keyphochee

Assalamualaikum W.B.T

Blog Design yang ditempah oleh Kak Salina atau nama pena beliau di alam blog , Keyphochee. Ini kali ke-3 Kak Sal tempah dengan saya. Katanya mahukan perubahan. Harap Kak Sal suka dengan pemilihan warna yang saya pilih, kerana Kak Sal serahkan kepada saya 100% untuk design template beliau ini .

Kak Sal adalah seorang ibu dan sekarang tengah hamil anak ke-2 beliau. Blog beliau banyak berkisahkan kehidupan kekeluargaan. Cerita tentang anak kesayangan beliau dan peristiwa yang berlaku disekeliling beliau .



Paparan Penuh

Paparan penuh untuk blog beliau, saya menggunakan pemilihan warna light green dan dark red. Doll Character sebagai penghias header dan ikon-ikon seperti periuk, sudip, botol susu dan kosmetik melambangkan sebagai kehidupan Kak Sal sebagai seorang ibu dan wanita bekerjaya.
Item lain

Watermark, signature, dan blog badge  yang saya design sedondon dengan tema keseluruhan untuk blog .

Terima kasih Kak Sal, kerana sudi menempah lagi blog design dengan Sha. Semoga akak selamat melahirkan cahaya mata kedua ini, dan bahagia dunia akhirat .:)

Jemputlah ke blog Keyphochee. :)
___________________________________________________________________________
Hasil kerja ini dilesenkan kepada Keyphochee untuk kegunaan di blog beliau. Manakala hakciptanya adalah milik Whitey Mommy©. Sebarang bentuk meniru, copy, paste, crop dan editing adalah tidak dibenarkan sama sekali. Jika berminat, sila hubungi saya untuk menempah. Mengambil Harta Intelektual  tanpa kebenaran pemiliknya adalah dikategorikan sebagai mencuri. Melainkan dinyatakan ianya adalah percuma. 
___________________________________________________________

4 Comment (s):

  1. nice design...sgt comel ..kalaulah awak leh design utk saya..hehehehe

    ReplyDelete
  2. cantik... saya suka design blog utk keyphochee dulu n sekarang...

    ReplyDelete
  3. cantek la makcik....huhu bila la nak dinyatakan ianya percuma....hihi

    good job
    well done
    suke suke suke

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™