Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tukar Cat dengan Kertas Dinding

Mood datang untuk tukar cat dengan kertas dindin baru untuk Blog.
Asyik design blog orang je kan.
Blog sendiri nak merasa juga kan?

Kali ni template simple,
kurang guna image untuk design.

Saya design logo untuk diri sendiri,
buat dalam masa 15 minit,
buat ikut suka hati, mana tergerak tangan itu lah yang diklik2.

Tema memang tak lari dari warna pink
tapi kali ni, terap warna putih lagi banyak dari biasa,
nak tonjolkan warna-warna kegemaran,
sejak tahun lepas warna dusty green, army green tetiba menjadi kesukaan saya.
Agaknya sebab umur dah meningkat kot,
jadi selera pun dah makin berubah sikit-sikit.

Buat perbaharuan kepada design blog,
1. Sebab boring dah dengan yang lama
2. Sebab ramai yang keliru, biasa orang PM dan email tanya macam mana nak order blog?
kat mana nak bermula, jadi saya cuba cetuskan idea yang lebih simple supaya pengunjung mudah untuk klik pada bahagian yang mereka berminat nak tahu.

Visual adalah lebih baik jika kalian menggunalan laptop/pc. Guna phone banyak bahagian yang tak dapat nak dilihat dengan sempurna.


6 Comment (s):

  1. Tak de orang komen.. jadi ku komen sendiri untuk test..:P

    ReplyDelete
  2. Saya komen saya komen...
    Boleh tgk melalui phone dah mommy blog ni..
    Cantik!!!!!
    Huwaaaaaa!!
    Nak jgk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ibu lah yang setia memberi komen di blog sepi ini..
      terima kasih ibu..:)

      Delete
  3. Ramai je yg datang tu mommy...
    Tp deme dtg jenguk2 cuci mata je kot.... ;p
    Ekekekekeke
    Mommy, nak jgk blog cantik soft & fresh mcm ni...
    Nak naikkan blk mood nak memblog mcm dulu.. :D
    Hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah.. tengah mencari idea ni..:)
      hehehe.. :D

      tulah.. ramainya masuk blog, tak de orang teringin tinggal jejak..:P

      Delete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™