Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio] : Blog Design For Irine Nadia

Assalamualaikum W.B.T
dah lama tak berupdate blog ni ya...:)
saya kesibukan yang amat..
sibuk dengan Khalis terutamanya...:P
Kalau nak design dia ada duk kacau..memang tak boleh...
tangguh lagi dan tangguh lagi...
almaklumla...
saya seorang ibu. jadi tanggungjawab kepada anak itu harus di utamakan...:)

Lately saya tengok Follower saya bertambah dengan sakannya...terima kasih ya buat semua yang sudi memfollow blog picisan ini...:)

Saya tak sempat nak menjengah kesemuanya...:)

***************************************

Publish one of my latest design..:)
ini untuk orang glemer ni...
Irine nadia marcello..:)

kalau saya tak cerita pasal dia pun...dah ramai orang tahu kan...hehehe
adik kepada Mama Moden yang Vogue: CPM honey nurhaliza.
Full Layout
Irine peminat warna pink. jadi haruslah blog dia pun nak warna pink kan. Nak pink putih katanya.
Mahu nampak elegan dan yang sesuai untuk gadis yang bakal berkahwin.
Irine letakkan kepercayaan untuk design template untuk dia..
dan penambah baikkan sikit dilakukan oleh Irine dan encik tunangnya. :D

Hasilnya seperti full layout itu lah...
Ada Kerawang yang simple, Background damask. dan nak tampilkan imej glamournya...saya tambah diamond. :) nampak blink2 tak?

dan alhamdulillah irine suka.
suka sangat2 katanya...
Blog Badge,signature dan watermark
Macam biasalah...kalau dah pakej, untuk badge,signature dan watermark. saya ambil daripada design blog template sahaja...:) cuma watermark, irine mau tambah rama2 comel.
Couple Doll for Irine Nadia and Vel Oliver
Ini pula doll untuk Irine...:) of course la sepasang sweet couplekan...
Irine mahu en tunang memegang DSLR Canon EOS 7D [ha...kelas u...:p]
dan untuk pakaian. ikut tema baju Pre-wedding photoshootnya...merah dan hitam.
hasilnya adalah seperti diatas ya...
Untuk menjadikan pasangan yang romantik secara berlebihan.:p
saya buat doll tu peluk each other... hehehe

Ok..itu sahaja... anda boleh lawat blog Irine untuk melihat paparan lebih jelas...:)

23 Comment (s):

  1. cantik sangat..nanti nak jugak tempah ngan akak..hehehe

    ReplyDelete
  2. Comel!! Tak dapat disanggah lg.. So sweet.. Gud job again dear.. ;)

    ReplyDelete
  3. wowwwwww!! it's so cool!! keep it up with the great job sis ;)

    ReplyDelete
  4. cantik sangat... jelessss... pndai la akak buat..serius..

    ReplyDelete
  5. nk tempah gak la.cantik sgt..
    ni link sy http://fathyieza.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. akak..memang cun habis ahhh design untuk irine nie:))

    ReplyDelete
  7. cantik2 sume yer ,,
    pandai mommy buat ..
    tape t sya nak tempah jugaklah ~

    ReplyDelete
  8. cantik sangat-sangat :) i loike it !!! <3

    ReplyDelete
  9. cantik nye kak...nanti kalau qma nk kawin...qma nk tempah blh???hehehe

    ReplyDelete
  10. Auwwww, suweetttt nya layout nie sha! Really nice :)

    ReplyDelete
  11. cantik la akak.. Doodle comeyl giler... Sweeett sangat.. nak tempah gak ah.. Nak doodle ngan Kim Hee chun.. ngeee

    ReplyDelete
  12. cun sangat. smart la. creative. suke2. love the doll!

    ReplyDelete
  13. akak.. kalo nk tempah bape ringgit???

    ReplyDelete
  14. suke couple doll tu . comey sangat ! ^^

    ReplyDelete
  15. cantik kak. camne nk tempah jua?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™