Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order by Ibu Aqil

Assalamualaikum W.B.T

Salam ramadhan semua...:)
selamat berpuasa saya ucapkan untuk semua teman2 yang beragama Islam...:)
menyusun jari sepuluh memohon kemaafan di bulan mulia ini...
tersalah kata tersalah anggap harap dimaafkan..:)
tak sempat nak buat entry untuk ramadhan...:)
dah rancang dah...tapi...duk tangguh2...
last2 khalis pulak kurang sihat disaat2 nak masuk bulam Ramadhan ni...:)

Saya tengah berusaha untuk siapkan tempahan2 yang masih pending...
Diharapkan semua customer yang menunggu bersabar...:)
itu aje yang saya boleh minta...hehehe

****************************************************

Blog Design ditempah oleh Ibu Aqil...:)
customer setia ni...:)
Rasanya ini template ke-5/ke-6...maaf saya terlupa ibu...:) sebab dah banyak kali Ibu Aqil tukar template...
hehehe sebab dia tak boleh tengok benda cantik...
nak tukar je kerja dia...:p

Kali ni Ibu Aqil berubah selera lagi...
dek kerana jatuh cinta dengan Dollydle yang dilukis oleh Amar Amirah kepada saya... pemilik blog cap ayam...:)
sape tak kenal kan...si cantik manis ini..:)
Ibu pun menempah la Dollydle kat sini... kat The Dollydle's Cottage memang comel2...:)

Full Layout
Macam kebiasaannya... Warna Pink...tak pernah dilupakn...tetap menjadi warna tema untuk blog ibu...:) disebabkan Ibu nak tema taman... jadi saya kena la tambah warna lain juga...tak kan rumput nak buat warna pink juga kan...:)

Oleh kerana ibu nak guna Dollydle sebagai penghias blog...jadi saya kena buat grafik untuk taman pun ala2 doodle... walaupun saya memang kurang mahir dengan doodle...:) Jadi kalau nak doodle2 ni...kena tempah kat Amar Amirah ya...:)

Ada kelainan lagi kat blog Ibu ni... Ibu ni memang saya dah faham sangat dah...mesti nak dari atas ke bawah satu set punya... disebabkan saya tengok beliau asyik tukar2 cursor...saya create satu cursor biar sedondon dengan blog gitu.:D ni cursornya.

Signature

Watermark


Blinkie


Watermark, signature dan blinkie untuk ibu...:) saya ambil item dan tema daripada blog design...:)
macam biasa...mesti sedondon...:)

Terima kasih ibu...:)
kerana sudi lagi untuk menempah blog design dengan saya...:) semoga terus bersemangat untuk berblog..:) mencoret cerita tentang Aqil naim... dan juga coretan2 yang mencuit hati itu...:)
maaf ibu lambat publish entry...hari ni dah tenang sikit nak karang entry... hehehe...:)

Jom kita lawat blog Emienaqil Reality and Fantasy...:)

13 Comment (s):

  1. Eceih!!!! Terima kasih banyak2 mommy.. Sekali lagi mommy sabar dlm melayan kerenah & segala permintaan ibu.. Sebab tu ibu setia kalau bab tukor2 template ni x cari orang lain dah.. ;) Mekasih ye.. Selamat berpuasa.. :D

    ReplyDelete
  2. yes. mmg sentiasa cantik. btw akak, mcm mane nak print screen full mcm 2 eh?
    akak, selamat berbuka, jap agi. hehe :D

    ReplyDelete
  3. Salam Kak...

    Wah!~ Akak buat design blog ye? Cayala!~ Cantik sangat...

    ReplyDelete
  4. berapa u charge yek.. cantik la.. ada personality tersendiri..! rasa macam nak buat jugak la klu budget ada..

    ReplyDelete
  5. @Salina@IbuAqil
    Sama2 ibu...terima kasih juga untuk ibu..:) kerana berikan kepercayaan kepada saya...:)
    selamat berpuasa ibu...:)

    ReplyDelete
  6. @laskar pelangi
    Dollydle tu memang comel...:)
    kredit untuk amar amirah...
    terima kasih dear...

    ReplyDelete
  7. @zEri sAfEerA
    terima kasih sis...:)
    print macam ni...
    akk print half juga sis...tapi akk cantum2 pula dalam photscape...sebelum tu crop bagi cantik2 dan ngam2...:)

    ReplyDelete
  8. @SiS NaD
    wasalam sis...
    ha ah...akk buat blog design...
    terima kasih sis...:)

    ReplyDelete
  9. @Hiddy Asri
    selamat menjalani ibadah puasa hiddy...:)

    ReplyDelete
  10. @Mrsfaizorworld
    dear...
    i ada email you untuk quotation...:)
    terima kasih dear...:)

    ReplyDelete
  11. Cantik2 semua design akk,sy pun sekarang tgh berusaha hehe,berusaha belajar buat doodle comel cm akk,blog akk ni la sumber inspirasi saya

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™