Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Redesign Order By Cha

Assalamualaikum W.B.T
selamat berbuka nanti ya...:)

cha minta saya redesign blog dia daripada 3 kolum kepada 2 Kolum tapi masih menggunakan tema yang sama...:)


LAYOUT LAMA

cha ni peminat hijau...minat dengan alam flora gitu...:) jadi tiap kali design blog untuk beliau...memang nak kena fokus untuk cari warna hijau yang sesuai dengan konsep..:)
 
LAYOUT BARU

Layout baru untuk cha... memang tak lari jauh pun daripada design asal...cuma layout aje yang berubah...:)
draft pertama saya tersasar juga daripada permintaa cha...hehehe saya buat semua hijau... tak de coklat2...:P Cha kata nampak macam dalam hutan pulak...
kihkih...
lepas tu saya redesign balik la... kepada seperti yang di kehendaki...

Terima kasih cha...kerana percaya kan kita untuk design blog awak...:)
Jom Visit blog cha...
Hijau Cantik beliau...:)

9 Comment (s):

  1. sama-sama kasih. kita suka. rasa lapang dan luas.

    ReplyDelete
  2. Kita pun suka luas permandangan.. Hikhik mcm dlm hutan cha?! Hehehehehe

    ReplyDelete
  3. Whoaaa..cantiknya!!! Yang baru tu namapak lagi fresh!!! =))

    ReplyDelete
  4. cantik...2 kolum nmpk lebih luas n rumah pun nmpk besar..sweet ^_^

    selamat berpuasa sha~

    ReplyDelete
  5. wah...cantik nyer mummy....nnt kak long nak buat terbaik mcm ni la...

    kalo kak long free kak long contact mummy yer...

    ReplyDelete
  6. cun betul...tengah dok pk gak ni nak buat rumah baru...boleh tak sha..heehe

    ReplyDelete
  7. kalau nak minta redesign kita nyer blog mcm mn yer?

    ReplyDelete
  8. @adiezaqistina
    redesign adalah terma yang saya guna untuk blog design yang saya dah buat... tapi customer saya tu nak redesign balik. contoh macam nak tukar layout, tambah coding, tukar color background ataupun nak susun atur semula kedudukan grafik2 tapi tetap menggunakan tema yang sama.

    bagi new customer. saya tidak mengambil untuk redesign. jadi kena order full design :)

    harap penerangan saya jelas sis...:)

    kalau berminat sis boleh email
    whiteymommy@yahoo.com untuk pertanyaan lanjut...:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™