Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kad dan Sampul Duit Raya Oder by Kak Noridah

Assalamualaikum W.B.T :)
hehehe ni order kad raya pertama dan mungkin yang terakhir untuk tahun ni...:D
Order daripada Kak Nouri  :)



Kak Nouri nak doll character. sekeluarga dengan tema baju raya mereka tahun ni kot...warna Turquoise. Background pulak warna violet...:)
Kad Raya ni Kak Nouri nak untuk digital dan print..:)
jadi saya bagi free sampul kad raya [dengan design yang sama]

Terima kasih Kak Nouri...:) kerana sudi order dengan sha..:)
Selamat hari raya daripada sha dan keluarga...:)

*** template sampul duit raya tu. kredit pada Kak Emila Yusof  :) terima kasih kak emi...:)

P/s: Sebarang order kad raya dengan doll Character saya dah close..:) kecuali untuk customer2 lama [jika berminat la] yang dah ada doll mereka sendiri... doll tu boleh recyle untuk saya design kad raya :). Kalau untuk lukis baru... saya dah close :) nak fokus pada blog design yang saya janji dapat sebelum raya pulak...:)

10 Comment (s):

  1. alaa kak ....baru nak request.....kalo akak berminat lai yun nak order kad raya design ...email me >> redchilie82@yahoo.com..my family member is 3 org ..yun,hubby and little akid ( 2years old..) ..plz kak ......

    ReplyDelete
  2. akak... knp cntik sangat ni... akak, saya pun nak request sesuatu.. nanti kita email akak ye..

    ReplyDelete
  3. very the beautiful la sis sha :))
    u are totally creative!! keep a good job ya..

    ReplyDelete
  4. waah hebat! cantik tu sha... ^_^ tahniah~

    ReplyDelete
  5. alahai...cantiknye....qma xnk sampul duit raye...tp nak duit raye...hehehe :P

    ReplyDelete
  6. hi mommy!!lame xdatang siniii..Chanteqnye sampull..nak 1 !!heheeeh

    ReplyDelete
  7. cantiknya kak..suka tengok design warna ungun dan biru

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™