Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Laptop Rosak

Assalamualaikum W.B.T.

Saya nak khabarkan yang laptop saya rosak.
Tak boleh nak design tak boleh nak melukis. Apa pun tak boleh.
Boleh pakai dalam 15 minit lepas tu hang.
RAM usage naik sampai 60-100% begitu juga dengan CPU Usage.

Perkara ini berlaku dari hari Sabtu lagi. Tapi tidak ketara. Tapi makin hari makin menjadi-jadi. Hari Ahad saya bawa pergi kedai. Tokey kedai kata kena beli laptop baru. Sebab Motherboard dengan graphic card rosak (katanya). Mana la nak cari duit untuk beli laptop baru.

Jadi esok saya akan bawa semula ke kedai, minta dia format dulu. Kalau the same thing berlaku. Saya pun dah tak tahu apa solutionnya melainkan kena beli laptop baru ke? Sebab menurut tokey kedai tu. Kalau repair pun kos lebih kurang beli yang baru. (Menangis mendengarnya)

Kepada Customer yang menunggu. Saya mohon ribuan kemaafan. Insyaallah selesai je masalah laptop. Saya akan kembali mendesign seperti biasa. Saya harap kalian memahami keadaan saya. Terima kasih ya..

Kena stop taip dah. Dah mula lambat. Satu-satu huruf bila taip.:(

5 Comment (s):

  1. Insya'allah mommy..
    Insya'allah!!
    Customer2 mommy sorang yg memahami & bertolak ansur..
    Benda mcm ni bkn kita minta kan..
    Benda dah nak jadi..
    Lappy tu nak mintak cuti kejap tu.. ;)
    Ibu doakan semuanya akan baik2 lepas ni..
    Insya'allah!!
    Mommy jgn stress2 sgt..
    Kami customer2 sgt memahami..
    Sabar tu separuh dr iman.. ;)
    Get well soon Ms. Lappy.. ;)

    ReplyDelete
  2. smoga akk x perlu beli laptop baru n laptop 2 akan ok lepas format :)

    ReplyDelete
  3. huu~ kesiannye mr lappy, penat bekerja dia tu..nak rest la tu..

    takpe customer memahami..hope tak serius n boleh baik semula..Insyaallah..

    ReplyDelete
  4. sabar ye kak...mgkn Allah nak beri lbh byk rezeki dgn dugaan ni...Insyaallah kalau niat kita utk mencari rezeki semuanya akan di permudahkan..amin.. :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™