Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Perkhidmatan Tergendala - Overheating.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Pertama sekali, terima kasih kepada semua pelanggan, pembaca, pengomen, pengikut dan yang mengikuti perkembangan rapat perjalanan kehidupan dan perkhidmatan yang disediakan di blog Sha ini. Anda yang sedang membaca blog ini adalah dihargai sekiranya dapat menghabiskan membaca entry khas Perkhidmatan Tergendala.

Buat pengetahuan kawan-kawan sekalian, terUTAMA customer yang Sha atau Whitey Mommy sayangi, anda diminta untuk bersabar dan sentiasa menyokong penuh kepada Whitey Mommy untuk beliau terus mendesign template kesukaan anda dengan mengikut citarasa anda sendiri.

Sebagaimana tajuk di atas, masalah mula timbul apabila komputer atau laptop kegemaran WM untuk design telah mengalami kesakitan yang agak complicated. Ianya dilaporkan, OVER-HEATING, mencecah suhu berapa darjah, itu tidaklah diketahui.

Apa yang sangat penting ialah, hampir keseluruhan accessories laptop tersebut perlu ditukar ganti, sudah pastinya memerlukan sumber kewangan yang banyak, masa yang lama dan kepakaran membuat pilihan membeli barang-barang yang baru.

Diharapkan anda semua dapat bersabar. Ini kerana, WM yang saya kenali adalah tidak mudah menghampakan pelanggan kesayangannya. Ini kerana lagi, bergelumang dengan design template merupakan profesion kegemaran beliau. Saya pasti anda semua akan berpuas hati dengan perkhidmatan yang beliau berikan.
Sekali lagi, beliau memohon ampun dan maaf kerana masalah yang tidak dijangka ini. Segala kesulitan amatlah beliau kesali teramat sangat. 

Sekian, bestfren (ye ke?) WM menulis bagi pihak: ch@hijaucantik. Tehehee.    

2 Comment (s):

  1. how sad. :( semoga sis sha segera boleh menyiapkan kerja2 yang sudah tertangguh. :)

    P/S: sis, you now can take order for rainbow al-quran dian pelangi. it's now available. :)

    ReplyDelete
  2. To deq Cha, TQ deq cha!! Kamu memang kawan yg baik..
    To mommy, moga Allah swt permudahkan segala urusan selepas ini.. Amin!!!!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™