Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Anak Teruna Dah Besar

Sebelum anda baca... saya nak minta maaf dulu... hehe rumah bersepah2... maklumla khalis dah pandai pegang itu ini... dah pandai sepah2 kan rumah macam ibu dia Kalau bagi bakul bedak kat dia...habislah... semua benda dalam tu dia keluarkan... lepas tu nangis2 suruh kita masukkan balik... kekadang kelakar... kekadang geram pun ada... tapi ya la kan...baby... lagipun ni process of learning dia... kita tak boleh kata jangan kat dia...
nanti dia punya sifat ingin tahu akan terbantut...
bagi saya selagi benda2 yang dia buat tu tak mendatangkan bahaya pada diri dia...
saya On je... =)
Wah! lagaknya macam ibu yang sporting morting gitu...
anak teruna saya ni dah pandai nak bergurau... dah pandai main sorok2 belakang selimut... konon2nya kita akan terkejutla bila dia tarik selimut... biasanya saya dengan My hubby akan layankan... lepas tu dia pun akan gelak tak ingat dunia...
Dah pandai buat2 muka marah dan geram... rasa2 ini macam tabiat saya masa pregnantkan dia... asyik geram dengan staff... asyik marah2 staff... memang betul akan mempengaruhi tabiat anak...
hehe sempat juga snap masa dia buat2 muka sempoinya...My hubby kata baju ni macam baju perempuan... hehe saya pun rasa macam tu... tapi masa nak beli baju ni nampak macam cute sangat kalau Khalis pakai... Actually baju ni saya beli masa Khalis belum lahir lagi...Then ini adalah pitcha yang pertama kali saya snap masa Khalis pakai Jeans... hehe jeans tu pun saya beli masa dia belum lahir lagi... tapi simpan sampai kepam barulah sekarang Khalis boleh pakai...
Mesti orang tertanya2 kenapa rambut Khalis cacak... mesti cakap dalam hati "takkan masih baby pun dah pakaikan gel rambut?" owh! no no no semua salah... rambut Khalis memang macam ni... saya dah turunkan tapi tetap juga cacak... tak payah pakai Gatsby tak payah pakai Brylcream (betul ke eja ni? malas nak search google)... tapi rambut dia lembut je... saya tak paham kenapa tetap juga cacak...Khalis dah pandai buat lawak supaya saya ketawa tangok dia... bila saya ketawa dia lagilah ulang2 benda yang sama... memang kelakar sangat2...
Bila dapat toys baru... sengih la tunjuk gigi bawah 2 batang tu... hehe bila tengok dalam gambar macam ni... badan Khalis nampak bulat2 pulak...Tembam!

"Muhammad Khalis Putra adalah Anugerah yang terindah dalam hidupku"

17 Comment (s):

  1. alahai comeynyer tgk dia senyum
    macam2 aksi.. hehe

    ReplyDelete
  2. @Yan
    tu la.. saya yang dengan dia hari2 ni pun rasa tak puas nak tengok... hehe padahal anak sendiri tu...

    ReplyDelete
  3. nisha...comelnya khalis nih!
    rambutnya...ya ampun terpacak habis.
    tapi, mmg lah kak izan pun tak heran kalau mummy dia masukkan gambar umah yg sepah2 gitu. kalau kak izan lagilah terer sepahnya...
    4 herolah katakan...

    ReplyDelete
  4. hah, lama dah tak update pasal khalis..yay, sabtu ni boleh jumpe! Baru nk tanya apsal baju anak ko mcm perempuan, ade ropol2 kat lengan..hihi

    ReplyDelete
  5. tutenyer..
    budak2 ni buat muke camane pown comel kan..cube mak die wat camtu nak tengok cute ker jadi aper nanti..he..he..

    ReplyDelete
  6. @Izan Ishak
    hehe tu lah kak izan..ni masih baby lagi...kalau dah besar... setiap kali upload gambar mesti memang double dari ni bersepahnya... hehe tak kan la nak kemas dulu rumah baru amik gambarkan? kiki

    ReplyDelete
  7. @Mommy Pinky
    tu la... hehe aku rasa memang baju perempuan... tapi sebab baju tu comel dan cute... aku main amik je... sebab masa tu khalis tak kuar lagi... hehe... alang2 pakaikan je...

    ReplyDelete
  8. @mrs.JamaL hehe tu la pasal.. kalau maknya tak tahula...

    ReplyDelete
  9. sangat comel sehingga rasa mau menculik bwk lari, tapi mikir dak sorang yg kat rumah tu, adeiii tak larat den. Tunggu la dia pandai panjat sofa sok, haha! mcm nak pengsan rasa tgk dia berdiri atas sofa dgn gembiranya.

    ReplyDelete
  10. sungguh comey si bb ni

    ReplyDelete
  11. @ch@
    hehe cha kena hati2 ni... ya la dia gembira tapi kita serabut... hehe bimbang takut jatuh ek? Khalis pulak kalau time dia gembira... adoi.. main hempas2 je kepala kat aras tilam... sebab tu tak bagi dia duk kat atas lantai takut dia hempas2 muka... tak tahu la nak cakap apa akan akan jadi... hehe

    ReplyDelete
  12. @Nazra~ hehe tu la sis... hehe kalau lurut pun still lagi pacak juga

    ReplyDelete
  13. mommy,khalish makin bambam..cute sgt..

    *cantik la ur wtrmark..*wink..

    ReplyDelete
  14. nak isi borang jd menantu mommy boleh ?
    haha..
    seronok tngok dia..
    :))

    ReplyDelete
  15. comelnya dia.
    sukanya bila dia ceria :))

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™