Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Selamat Hari Bapa

Saya rasa inilah kali pertama saya ucapkan 'selamat hari bapa'. Sebab selama ni saya dibesarkan dengan tidak berbapa (malas nak cerita nanti sedih).
Jadi tak tahu nak wish kat siapa... ucapan yang pertama kali ini saya tujukan kepada
My Hubby... Encik Zamzulmeme Muhamad...
(saya harap tak terlambat lagi untuk wish walaupun hari bapa dah lepas kan?)
ini adalah tahun pertama beliau bergelar seorang bapa dan tahun kedua bergelar seorang suami...
saya berdoa semoga akan menjadi suami dan baba yang baik, penyayang, penyabar, dan paling penting Soleh...

actually already wish in personally

eh! takkan tak de gambar kan? eh...
mesti ada...
mula2 inter frame gambar ni...

Gambar ni masa kami masih berdua-duaan ya...
dan saya pun tengah berbadan dua... (6 bulan pregnantkan Khalis)
mengidam nak makan Marrybrown dan Chicken Rice Shop
jadi pergi Jusco Kepong untuk makan dua2 jenis makanan itu...
percaya tak?
saya makan 2 meals... Chicken rice dan Nasi Lemak Marrybrown
ehe... masa ni berat badan ...81kg.. phew! memang setiap kali jumpa nurse pun mesti kena bagi amaran supaya makan makanan yang berkhasiat...tapi saya memang makan makanan yang berkhasiat pun... cuma dalam kuantiti yang kurang berkhasiat =p.opps! ini adalah gambar terbaru... Kami dah bertiga....
masa ni kami pergi makan Pizza Hut
... hehe malunya... siapalah yang gumuks tengah dukung Khalis tu...
(sama tak macam gambar kat header? sila kata sama ya =p)
berat badan dah turun 61kg dah tapi masih tak nampak slim dan manis macam masa anak dara...
adui... kena work hard lagi ni...
tapi disebabkan masih breastfeeding jadi saya rasa tak baik untuk berdiet
(saya terbaca kat forum mana pun saya dah lupa,
jika ibu breastfeed berdiet susu akan jadi toxic... hilang terus niat untuk kuruskan badan buat masa ni...=)

tajuk hari bapa tapi dah pergi ke penyusuan baby pulak...
itu tandanya mata dah mengantuk...

Terima kasih kerana sudi membaca...


10 Comment (s):

  1. akak kuat mkn jugak ekk..
    tp cumil...baby pun cumil gak..
    akak mmg kene mkn mknan yg berkhasiat..penting utk akak dan baby tu..kalau blh akak minum byk susu...(betul ke x petua sy ni? ) :)

    ReplyDelete
  2. @Cylia Chel
    kuat dik... hehe kekadang makan tak berhenti2...kalau makan buh rambutansampai berkilo...=p lepas tu masa awal2 makan durian 3 biji sehari.... nge....

    ReplyDelete
  3. hi nisha..
    sama cam kak izan xde nak diet2 sbb masih BF twins sampai skrg. cuma rasanya masa dah tiba nak wean-off.
    mcm kak izan plak...berat skrg paling rendah sepanjang 8 tahun bergelar ibu~ngeee

    ReplyDelete
  4. @Izan Ishak hebat!!! hehe...samala kak izan... lagipun tak leh nak diet...asyik lapar je memannjang...

    ReplyDelete
  5. eh, bukan bf tu boleh slim ke? hehe :D nanti enKhalis tu dah besar cam cikOni, ha...slim la.

    ReplyDelete
  6. haha..tak tau nape, tapi aku suke entry nih XD

    ReplyDelete
  7. @ch@ tu la... ni makin gumuks pulak... hehe

    ReplyDelete
  8. Pasal apa sembang pasal gemuk je ni?? Isskhhh saya pun spesis tak boleh tak makan. Tu la saiz badan tak pernah nya nak berubah.

    ReplyDelete
  9. mommy..huhu ajar l;e camner nk wat reply to comment tu....

    g dh buat byk kali ikot tutorial org tapi tak jadi le..takleh save..html tak lengkap katanya...adesss

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™