Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Perihal Laptop

Zaman sekarang ni. Kalau sebut pasal laptop mesti semua orang macam dah tak heran kan? sebab kebanyakan semua orang dah ada satu. Gadget ini dah menjadi kewajipan pada masa kini. terimbau kembali zaman saya belajar dulu. Saya memang tak de laptop bila semua kawan2 pakai laptop. Memang susah terutama masa nak buat assignment. Kalau pinjam dengan kawan2 selau pun rasa macam tak bestkan? ya la, orang pun mesti nak pakai. Nak main game ke, nak tengok Cd ke. Jadi saya sering kali menjadi tetamu makmal komputer. Tapi lama mana nak duk kat dalam tu, dah la sejuk, nak tunggu giliran pulak punya la lama. Adoi... inilah dugaan saya masa belajar. Dan sering kali mesti saya rasa down, sebab assignment mesti tak dapat nak buat dengan baik.

Saya ingat, mak saya janji nak belikan laptop. tapi ya la kan, mak saya tak mampu. sampaikan mak saya cakap macam ni " mak minta maaf sangat2 sebab tak belikan laptop, mak rasa kalau mak ada duit dan beli laptop untuk sha mesti sha akan dapat keputusan cemerlang". Sedih saya mendengarnya... tapi Allah S.W.T itu ada perancangannya sendiri kenapa saya tak da laptop masa belajar dulukan? mungkin kalau ada laptop keputusan saya lagi teruk! siapa tahukan?

*********************************************
Bila dah berkahwin, my hubby pernah berjanji nak belikan laptop. Masa tu happy sangat2 sebab saya memang dah lama idam2 kan laptop. Dah habis belajar pun tak pe. Sebab kalau boleh apa yang saya nak, saya tetap nak juga. Lambat atau cepat tu tak kisah... Alhamdulillah... Saya dapat akhirnya laptop.

Ingat lagi masa mula2 dapat laptop, sebab dah tak da apa nak buatkan, saya asyik main game je... sampai bergaduh2 dengan my hubby sebab berebut nak main game... wakakaka tapi lepas tu dah bosan, terus terperap dalam beg...Dan sekarang saya menggunakannya 24jam sehari untuk berblogging... hehe dah jadi teman rapat saya...


perasan tak butang 5 dah hilang? tahu kenapa sebabnya? inilah kerja putera kesayangan saya... masa saya tengah menaip dia tarik2 butang... last2 butang 5 dan Shift tercabut...dah tak boleh nak pasang balik... kena hantar kedai...Khalis2...mungkin ini sebab masa saya pregnantkan dia memang saya suka sangat main game kat laptop...
hehe sebab tu dia pun jadi minat juga dengan laptop...

Insyaallah... kalau ada rezeki, saya nak sangat beli laptop ni...

Warna putih! smartkan? hehe

6 Comment (s):

  1. sedih part yg mak ckp pasal mintak maaf 2.....

    ReplyDelete
  2. hehehe...siap tercabut tu, biasalah kan, saya yang guna desktop pun anak sedara yang lebih - lebih guna

    ReplyDelete
  3. @buyat(bebola tomato)
    hm... memang sedih... mak saya bukan sekali dua minta maaf... banyak kali... kekadang mak saya selalu minta maaf sebab tak dapat didik saya dengan baik... mak saya akan cakap "syukur alhamdulillah, anak mak memang pandai jaga diri, mak minta maaf... kalau mak kerja bgus2... mesti sha dah belajar kat luar negara sekarang ni... sebab cukup semua keperluan..." banyak lagi yang mak saya minta maaf... hm...='(

    ReplyDelete
  4. @akuvision
    tu la... baby sekarang dah advance...kecik2 pun nak main laptop... hehe...

    ReplyDelete
  5. sha,

    layout ni cantek n simple.. 'ringan' kepala nak masuk sini ;)

    btw kita pun suka vaio tapi kita sukewr merah hehhe ;)

    ReplyDelete
  6. @AKO @ retna
    ya ke? thank you... ha... kalau dah simple tu... datang selalu ya.. hehe sha suka warna pink juga.. tapi takkan nak beli dua2kan? tapi tengok notebook apple cantik... pink n putih... tapi rege...adoi... hehehe kena tunggu jadi jutawan dulu...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™