Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Fasa Perubahan

Maaf kepada kawan2 jika loading blog saya lambat... header saya dah bertukar baru... jeles juga tengok header customer yang cantik2... nak juga la tukar header kan... hehe... actually ingatkan nak gantikan dengan header yang saya order dengan kak wansteddy untuk raya... tapi... header saya ...kak wan kata lepas raya baru siap... hehe jadi saya pun design la header saya sendiri... teringin sangat nak reka dolly sendiri... tapi... tangan ni tak mahir lagi... kena praktis banyak2 lagi....ok... dah la membebel... sebenarnya nak cerita sikit je...

ini adalah header lama saya... simple jekan...

dan ini pulak header baru saya... comel pulak kalau letak gambar baby sorang... tambahan pulak... vector baby ni memang persis sangat dengan Khalis... i loike... terus menikam kalbu... saya ni memang tak boleh langsung nak cerita pasal Khalis... perasaan itu rasa menusuk kedalam jiwa...
ada sekeping lagi gambar yang serupa dengan dolly kat atas tu... tapi yang ni pun boleh la di tunjukkan sample...sebab tak jumpa.. puas cari... sama kan? tapi tak serupa...jelir

Whitey Note: kepada customer yang order... jangan risau ek... saya dalam proses siapkan template anda... jangan marah tau... hehe nak gembirakan hati dengan mendesign header untuk blog sendiri plak... sambil cari2 idea... eceh...

7 Comment (s):

  1. saaaaaaaannnggggggggaaaat cantik...

    ReplyDelete
  2. oloh2 tembam nya pp khalis..sejibik mcm kat header tu..kikiki :)

    ReplyDelete
  3. wow sameler...huhu eh tapi idakler loading lama sgt..bese jek...ngeee

    ReplyDelete
  4. cumil nye khalis kak...geram sy tgk..rs cam nak ade ank je..tp umo lom cukup lagi..
    hihi..:)

    ReplyDelete
  5. Khalis.. Nak tumpang geget pp 2 sikit bleh dak??

    ReplyDelete
  6. maaf tau sya, akk sngt BZ. cuba siapkan mana yg oder dulu tu pn design dorg kena hold. harini cuti2 baru ada masa sentuh balik job lama. insya'allah mula esok kerja2 design2 ni akan dimulakan semula sbb akk dah ada masa sket. act ada job jugak tp boleh la sambil2 hehe...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™