Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Launching Whitey Mommy Blogshop

Tepat pada 10 ogos 2010, dengan rasmi saya launch blogshop saya... ades... mati akal dah nak taip apa... saya harap succes la perniagaan ini... amin...

sekarang ni produk tak banyak lagi... untuk permulaan hanya satu produk yang saya jual... Insyaallah pada masa akan datang produk akan bertambah sedikit demi sedikit bergantung kepada barangan yang bakal di bekalkan oleh share partner saya...

Saya hanya promote saja kat blog... segala proses itu ini... akan dilakukan oleh share partner...

Anda semua dijemput untuk melawat Whitey Mommy Blogshop mana la tahu ada barangan yang anda minati...



Whitey Note: 10 Ogos 1985 adalah tarikh saya dilahirkan... hari ni genapla umur saya 25 tahun... ada sesiapa nak bagi hadiah tak? muhaha tak malu... kalau ada saya nak spek mata...wek...tak malu.... saya dah tua dah... alhamdulillah Allah masih panjangkan umur saya ... dan sangat2 bersyukur kerana allah masih memberi peluang untuk saya menjaga Khalis dan memperbaiki amalan saya...semoga Allah panjangkan umur saya untuk melihat Khalis membesar dengan sihat, cergas dan bijak...amin...amin ya rabbal alamin...

19 Comment (s):

  1. Happy Birthday sis.semoga selalu murah rezeki.hehe.semoga blogshop sis sukses:D

    ReplyDelete
  2. Tahniah di atas pembukaan blogshop tu sha.. semoga perniagaan tu terus sukses & berjaya.. insyallah... rezeki khalis tu...

    X sangka sha.. kita sama umur rupannya... tahun 1985 kn???
    hehehehhee...

    so, lya nak ucapkan slamat menyambut ulangtahun kelahiran y ke-25. Syukur alhamdulillah krn msih dberi kesempatan utk menruskan khidupan dimuka bumi ini. lg beharga krn diberi kesempatan utk bgelar isteri kpd seorg lelaki y dicintai & bergelar seorg ibu kpd ank y tersyg.. itulah hadiah y paling bermakna dlm keseluruhan khidupan ini..

    lya doakan semoga sha dikurniakn kesihatan y baik & dipermudahkan perjalan kehidupan d muka bumi ini..
    amin...

    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas pembukaan blogshoppe sya >< semoga sucsess dan terus maju.

    Happy Birthday Sya, semoga panjang umur dan murah rezeki ><

    25 tahun masih muda tu dik. dari hakak ni uh huhuhuuuu... lagi 2 thn nk masuk 30. haih.... nasip baik uban2 belum bertandang atas kepala kekeke...

    ReplyDelete
  4. Selamat ULANGTAHUN KELAHiRAN & TAHNiAH atas pembukaan blogshop sha... waaa kena buat GA ini. haha :D tunggu gaji eh, sy bg awak hadiah.

    ReplyDelete
  5. wah..tahniah mommy..and happy birthday to u..moga happy selalu dear

    ReplyDelete
  6. wah lahir bulan ogos gak ke...sameler ngan weols bintang Leo kan...huhu

    hepi buffday ye...smoga sukses ngan perniagaan yg diceburi...

    ReplyDelete
  7. tahniah untuk pelancaran ,moga bisnes success .happy birthday btw .semoga panjang umur and murah rezeki :)

    ReplyDelete
  8. waaah masih muda! moga success selalu hendaknye! ^_^ n happy birthday!

    ReplyDelete
  9. @LYaFRINA
    Terima kasih lya... amin... itulah.. orang yang disekeliling kita adalah anugerah yang paling indah...
    semoga lya sihat2 selalu...

    ReplyDelete
  10. @Wansteddy Tales
    Terima kasih kak wan... lambat lagi tu nak beruban tu... hehe...

    semoga kak wan pun sucess selalu...

    ReplyDelete
  11. @ch@
    terima kasih cha... kalau boleh nak spek mata ya... XD

    ReplyDelete
  12. @Hezesuze
    a'ah sis...bulan ogos... hehe sis pun bulan ogos juga ke?
    terima kasih...

    ReplyDelete
  13. nisha, nnt dh kaya belanje aku ek, jgn lupe..kuikui~ :D

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™