Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Khalis Memang Suka Kemas Rumah

Khalis bangun sangat awal... memang tak sempat saya nak buat kerja rumah...kalau bab kemas mengemas ni... Khalis memang rajin sangat membantu... adei la...si comel ni memang sangat rajin... buka je mata... apa yang dia nak dulu... sememangnya bakul bedak dia... actually saya dah lama tak letak bakul bedak ni... semua bedak2 dan minyak2 Khalis saya letak kat atas meja...

Tapi semenjak my hubby dah bunyi mulut... kata rumah besepah2...ades... saya letak balikla segala benda tu dalam bakul... katanya itu yang nampak kemas... ok lah! En.husband... i letak balik...

ha... bila dah letak balik... si comel ni apa lagi... memang suka sangat la dia... barang2 kat dalam tu... dia tak keluarkan satu2 dia terus je curah... bertaburan semuanya... saya memang tergelak2 tengok Khalis bersungguh2 nak angkat bakul tu... nak keluarkan semua barang... Khalis nak bakulnya je... isi dalam tu dia biar je... pelik betul... dah dapat bakul tu... dia mula la... ketuk2 bakul... mulut nya tak payah nak cakap la... macam2 dia membebel... ntah apa yang dia marah sangat dengan bakul tu...

ha... bakul pink tu la yang dia suka sangat... masa nak beli bakul pink tu... memang penuh dengan nostalgia juga... hehe lain kali saya cerita... tak de mood lagi nak cerita pasal bakul...
apa kat tangan Khalis tu? hehe ada orang boleh teka tak? hehe kalau tak de... saya rasa nak buat contest la untuk itu... boleh tak? yeay! macam dah dapat idea untuk buat give away... tapi kan... hadianya watermark la... tak jemu ke orang nanti? asyik watermark je... mentang2 la tokey watermark...jelir
balik pada cerita Khalis.. inilah keadaan ruang tamu rumah saya lepas di kemaskan oleh Khalis dengan jayanya... tisu basah... habis satu roll dia kerjakan...[masa ni saya terlelap... sebab badan ni rasa penat sangat2] habis semuanya...masa ni... tukang kemas rumah duk tengah minum susu... gambar tak leh ambik la... sengihnampakgigi

Whitey Note: Akal Khalis dah makin pintar... macam2 benda yang dia buat diluar jangkaan... ini lah antara untungnya tak bekerja... boleh melihat perubahan anak dari masa ke semasa... alhamdulillah... semoga Khalis dapat membesar dengan penuh kasih sayang dan limpah rahmat Allah s.w.t amin...

10 Comment (s):

  1. okey jugak contest teka barang kat tangan Khalis...

    biarlah mommy whitey, budak kecik memang suka keluarkan barang2. sebenarnya Khalis ni kreatif...

    ReplyDelete
  2. @ibu WaWa
    ye ke? akk bleh agak ke apa kat tangan Khalis... hehe ni dah ada idea ni... untuk next simple give away....

    hm.. a'ah akak... tak pernah marah pun dia nak sepah2 rumah.. hehe macam kelakar lagi ada... sebab sebesar umur dia tu... boleh lintang pukang rumah jadinya... memang hebat...

    ReplyDelete
  3. alaa beseler budak2 nk membeso katenye kan...mmg itu tabiat dia...

    yg penting mommy dia kene rajin berkemas ler huhu

    ReplyDelete
  4. sedihnya baca,

    'ini lah antara untungnya tak bekerja... boleh melihat perubahan anak dari masa ke semasa...'

    nampaknya aku xde la untung mcm ko..isk..bertuah khalis dpt ibu mcm ko ni~

    p/s: emo la plak..

    ReplyDelete
  5. @Hezesuze
    hehe sangat rajinla saya berkemas sis...

    ReplyDelete
  6. @Mommy Pinky
    alhamdulillah... doakan aku ek jana... semoga dapat jadi ibu yang baik sehingga ke akhir hayat aku...
    aku pun doakan ko.. semoga ko selamat lahirkan baby... dan mungkin lepas bersalin ko tak yah bekerja... boleh jaga baby.... hehe

    ReplyDelete
  7. pnJana, kita ok je boleh tgk anak membesar jugaaa...

    tapi letih dua kali ganda la... haha.

    ReplyDelete
  8. khalis mmg rjin.. bila besar nanti.. teruskan tlg mama yer.. sejuk perut ibu mgandung..

    so cute

    ReplyDelete
  9. @Whitey Mommy
    Hehe, bestnya kalau mcm tu..tp gaji tetap jalan..haha :D

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™