Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hadiah Daripada Mommy Pinky

actually entri ni dah 3 hari duk peram dalam draft... kepala sakit sangat nak menaip... entri ni kena taip best2 sikit... [masalahnya penulisan saya tak de la best pun...jelir] seperti tajuk... hehe dah tentu tahula apa yang saya nak cerita kan?

Disuatu petang... my best friend Mommy Pinky ada tanya
"nisha, aku tak penah bagi hadiah kat ko... jadi ko pilih la hadiah... sekali hadiah untuk kahwin dan besalin" [lebih kurang macam tu lah ayatnya...saya pun lupa nak copy n paste masa kami YM dan beremail-emailan, dah padam semua dah]. Kami ni dah lama tak jumpa...dah dekat dengan 2 tahun dah... lamakan... tapi hari2 jumpa secara online... ha...dekat tapi jauh la...

Whitey Mommy : ya ke? tapi tak tahu la nak pilih hadiah apa...

Mommy Pinky : Pilih la yang beli secara online incik... senang sikit aku nak menghantarnya...

Whitey Mommy: aku rasa macam dah terbayang nak apa...aku rasa nak satu set penjagaan baby jenama BUDS [ produk penjagaan berasaakan organic untuk baby , memang dah lama saya idam2kan...nak bagi Khalis pakai produk ni... tapi almaklumla saya kan tak bekerja...jadi agak sukar sikit la...sedih] tapi bila orang dah bagi chance macam ni... macam meraban la nak pilih produk2 ni...
mula2 tu macam nak minta peti sejuk ke, mesin basuh ke, kereta ke, ataupun rumah ke, atau pun laptop ke... boleh tak jana? kahkahkah

puasla Mommy Pinky duk mencari satu set... tapi bedak tak de... yang ada shampoo... mandian... mandian head to toe... dan nappy rinse free cleaner...

masa tu Mommy Pinky dah berpinar nak cari satu set produk tu... maka dia pun menghantar email/ YM, saya pun lupa

Mommy Pinky : weh! pening la aku cari... tak jumpa pun satu set... nanti lah kat rumah aku tengok balik...

Whitey Mommy : Ok2.. ko kena buka page satu2 baru jumpa semua produk tu...

Mommy Pinky : puas dah aku duk mencari...tak dok pun...

Whitey Mommy: tak pe.. meh aku carikan...[berialah punya nak hadiahkan...jelir]

cari punya cari... memang tak de complete satu set pun kat kedai online tu... atau pun memang tak nampak? hm... tetiba saya terpandang benda lain.. yang rasa bagus juga kalau direquest daripada Mommy Pinky ni... ececeh...harga pun boleh tahan... bila lagi nak pawww dia kan...

Whitey Mommy: Jana... aku rasa nak benda lain la...hehe boleh tak?

Mommy Pinky : tula...tadi aku suh pilih sendiri... tak nak...
saya pun pilih dan Mommy Pinkyla yang tukang bayar...alhamdulillah rezeki Khalis...
[actually panjang lagi kami punya conversation tu... kalau nak taip...mau sampai keesok anda baca pun masih tak abis2 lagi...]

kelusaan hari tu... maka posmen pun sampai la kerumah saya.. membawa bungkusan ini...
mesti nak tahu apa kat dalamnya kan... ha... ini lah dia...
baby sling...[p/s: ada sesiapa tahu tak cara nak pakainya? bolehla kongsi dengan saya...sebab saya tak tahu lagi macam mana nak ikat n nak pakai ni...jelir]
tak disangka...rupanya ada extra present daripada Mommy Pinky untuk Khalis...BUDS: Nappy Time Rinse Free Cleaner...i like...love
ha... si comel ni pun tak lepas peluang nak pegang hadiah tu... lepas buka je plastik... tangan dia dulu la yang sibuk2 nak capai... alahai...syukur sangat2...

Whitey Note : Jana... terima kasih ek...atas semua present ni... aku really2 appreciate it... and really2 happy...love

16 Comment (s):

  1. yayy, khalis suke!! :D
    dlm Pa&Ma latest ade tunjuk cara pakai klau xsilap aku, xbeli lagi ke?

    ReplyDelete
  2. me tumpang happy..memang best ada kwn yg baik hati mcm ni..me ada 2-3 org kwn yg sgt2 baik ati :)

    ReplyDelete
  3. bes nya dpt hadiah dr BFF kan mommy...

    ReplyDelete
  4. waah dpt hadiah dr best frenz..khalis suke,,mommy lg sukee..kan3x..^_^

    ReplyDelete
  5. hehehehehe bestnya...ade sesapa nak bg mamanajlaa adiah x?

    ReplyDelete
  6. wow beshnye dpt adiah...weols hepi kalo uols hepi....hehe

    ReplyDelete
  7. Rejeki Khalis.
    Bagus whitey mommy pilih produk bersasakan organic! Tak kisah lah ape brands. Yang penting organic, sangat sesuai untuk kulit baby yang sensitif.
    Love green...

    ReplyDelete
  8. @Mommy Pinky ye ke... ok...aku tak belek2 lagi jana... ades... siang mana boleh belek.. nnati habis dak tiut ni koyak... malam pulak aku dah bungkam...
    Pa&Ma yang bulan lepas pun aku tak habis baca lagi... tapi dah koyak dah cover dia...
    sayang sangat2 dengan majalah tu... tapi sayang lagi anak...=p

    ReplyDelete
  9. @mama zharfan tu la sis bukan selalu mommy pinky ni bermurah hati...=p

    ReplyDelete
  10. @Lelord hehe kak lela nak apa? jauh nu kat Qatar..=p macam mana nak post... hehe bagi hadiah kos post je la...=p barang beli sendiri...=p

    ReplyDelete
  11. @Fain
    hm... betul sis... hehe saya suka barang organic ni...insyaallah selamat digunakan kan?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™