Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Doll dan Watermark Order by Fareha Rahmat

Assalamualaikum W.B.T
:)
apa khabar semua...
masih dalam mood raya lagi ya?
saya baru je sampai dari kampung semalam.
penat masih tak hilang lagi ni.
tambah pulak kena setelkan dulu kain baju yang agak banyak untuk dibasuh.
nasib baik rumah dah siap kemas dan mop semalam.
tapi...hari ni macam dah sepah balik.
biasala... ada pembantu peribadi yang "rajin kemas rumah" :)

Sekarang mood masih letih...
jadi saya publish order2 yang dah siap la ya.
yang baru2 dan masih terbengkalai belum lagi saya siapkan..:)
[ni yang saya design sebelum raya ya...yang lepas raya saya tak sentuh design pun lagi..:D]
Doll dan watermark order by Fareha Rahmat seorang freelance make-up artist :)
beliau mahukan watermark dan doll yang melambangkan seorang make-up artist dan sudah tentu lah warna pink yang menjadi pilihan..:)

hasilnya adalah seperti diatas ya..

Kepada sesiapa yang berminat nak hire make-up artist untuk wedding ke tunang ke photoshoot ke..atau apa jua jenis majlis...boleh la singgah ke Fareha Zone ya :)

terima kasih sis Fareha...:)
kerana sudi menempah design dengan saya ya..:)

5 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™