Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Wallpaper & Watermark Order by Hanim Alias

Assalamualaikum W.B.T :)

Saya dalam proses untuk siapkan blog2 design. Semoga dipermudahkan segala2nya dan berjalan dengan lancar serta dapat memuaskan hati semua customer..:) Insyaallah...

Saya publish kali pertama hasil tangan saya untuk wallpaper...di tempah oleh kak Hanim Alias :) Kak Hanim ni tak de blog...:) beliau tempah dengan saya melalui facebook..:)
Terima kasih akk..:)

Kak Hanim mahu saya create doll untuk beliau dan keluarga serta satu lagi. beliau dengan laptop Apple..:)
Hasil daripada doll yang saya lukis. Kak Hanim mahu jadikan sebagai wallpaper untuk iPad dan juga iPhone.
Beliau juga mahukan watermark untuk copkan pada gambar2 yang beliau nak post di FB :)



Kak Hanim mah tema simple dengan mainan warna merah untuk doll perseorangan dan juga untuk doll sekeluarga. Kak Hanim mahukan warna tema peach :)


Terima kasih kak Hanim..kerana sudi menempah dengan sha..:)
Semoga Kak Hanim sekeluarga hidup bahagia selalu hingga ke akhirat..:)
Amin...

3 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™