Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Wahida Ghazali

Assalamualaikum W.B.T.

Saya masih dalam proses mood untuk install dan publish post untuk portfolio dan juga menyiapkan item2 untuk yang bakal digunakan bagi mendesign blog nanti..:)

Harap customer2 yang saya hubungi boleh memberi feedback secepat mungkin bagi mempercepatkan proses untuk menyiapkan blog design anda..:) thank you in advance for that. bagi yang belum menerima notification daripada saya untuk memulakan design. saya dambakan kesabaran anda untuk menungggu. sangat2 hargai :)

************************************************

Kali ini saya publish design untuk Kak Wahida Ghazali :) . Orangnya cantik [ini bukan bodek. but in my point of view. she is gojes.:) dan nampak muda :)

Kak Wahida merupakan seorang business woman. :) aktif dalam mengembangkan bisnes korset beliau itu. Korset yang memang paling popular :) Premium Beautiful. Bagi sesiapa yang berminat untuk memiliki korset boleh la usha2 blog beliau :)
Full Template
Kak Wahida adalah penggemar vintage style dan juga kipas susah mati shopaholic Series :) dan sememangnya seorang yang kaki shopping...:) peminat tegar warna pink.
Kak Wahida mahukan doll sebagai penghias blog.
reben dan lace..:) mula2 agak sukar juga bagi saya.
tapi tengah2 duk chatting tetiba terbayang pulak gabungan lace dan juga ribbon maka terhasil la blog design diatas..:)

Item

Watermark,Signature, dan blogbadge yang sedondon dengan blog design:)

First time saya lukis doll pakai kebaya..:) Kak Wahida nak doll dia pakai baju kebaya nyonya..:) hehehe warna hitam  disulam dengan bunga warna pink serta dengan kain batik... dan hasilnya adalah seperti dia atas ya...:)

Untuk Premium Beautiful juga saya illustrate balik . sebab kalau nak ambil gambar premium beautiful yang sedia ada macam tak masuk je dengan artwork. so tak pela...saya illustrate balik baru puas hati kan..:)

Alhamdulillah... Kak wahida suka sangat..:)
saya pun gembira..sampai rasa nak tukar template pun jadi ala2 kak wahida nanti..;p
tapi kena setelkan dulu la order2 yang tengah beratur tu..:)

[rasanya kena letak nama sendiri dalam list kot... baru tak ganggu tugas utamakan... masukkan nama as a customer juga...:) terfikir secara spontan pulak ni.:)]

Kak Wahida... terima kasih ya...kerana beri kepercayaan untuk sha designkan blog akk ni..:)
Semoga bisnes akak terus maju dan sukses..:) dan dapat "Chanel Flap" idaman akk tu..:)

Jom Lawat blog Premium Beautiful with Wahida Ghazali :)

4 Comment (s):

  1. hehe..thanks sha.mmg cantik sgt.kena dgn jiwa aii :).insya Allah kalau ada rezeki tak ke mana Chanel Flap tu :)))

    ReplyDelete
  2. creative..teringin nak belajar wat lukis2 cmtu..^_^

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™