Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kepada Customer: Minta Jasa Baik

Assalamualaikum W.B.T

saya minta jasa baik semua customer yang saya dah inform untuk proses design.
Check email anda dalam jangka masa terdekat ini.
sebab ada draft yang saya dah send. tapi masih lagi belum mendapat feedback.
Saya harap sangat2 anda dapat memberi feedback secepat mungkin.
kerana ini bagi mempercepatkan proses kerja mendesign saya untuk turn2 yang selepas anda.
Harap sangat anda bagi kerjasama dan memahami.

Jangan la buat saya tertunggu feedback daripada anda.
sampai saya perlu call untuk inform anda yang saya sudah hantar email progress.
saya minta tolong sangat2.
sejujurnya saya tidak sentiasa ada kredit.
jadi semua komunikasi adalah melalui E-mail.
Harap sangat2 kerjasama daripada pihak anda bagi mempercepatkan design.

Saya tahu ada yang kata tak rush, tak kisah lambat pun.
tapi once sampai turn anda.
dan saya dah design serta bagi draft.
saya memang mengharapkan feedback daripada anda dengan segera.

Disebabkan masa saya agak terhad jadi saya memerlukan feedback yang cepat.
Jika anda sibuk. begitu juga dengan orang lain.

Saya tidak boleh memulakan design yang lain sehingga 2-3 design yang sebelum ini selesai.
SAYA MENGHARAPKAN KERJASAMA DARIPADA PIHAK ANDA.

Thank you in advance :)

1 Comment (s):

  1. hehe.. sara setia menunggu ni sha.. kahkahkah~!!! sabar eh sha... tenang tenang.. tarik napas... :p

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™