Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Mummy Haza

Assalamualaikum W.B.T.

Mood raya dah habis...mari kita bekerja pulak..:)
Ada beberapa blog yang saya install sebelum raya tapi masih belum dipublish lagi. saya dalam proses nak siapkan order2 yang terbengkalai. [sentuh sikit2 tak sedar banyak juga blog yang masih terbengkalai. jadi yang mana saya belum contact tu. bermakna saya masih belum mula design lagi ya. nak setelkan yang mana half way ni dulu. sebab takut kelam kabut jadinya.:) Harap sangat2 anda memahami jika mahukan hasil yang cantik. terima kasih :)

Blog design ditempah oleh Kak Haza. Ini kali ke-3 beliau tempah template dengan saya. Kali ni Kak Haza mahukan tema simple vintage dengan warna pink..:) warna kegemaran ramai kan pink ni.:)

Full Layout
Ini lah hasilnya. sebab Kak Haza nak simple saya tak letak banyak dekorasi pada template beliau. hanya mainkan dengan ton warna dan dekorasi yang menampakkan vintage style...:)

Blog Badge

Signature

Watermark
Blog badge,watermark dan signature untuk Kak Haza dengan warna dan dekorasi yang sama dengan Blog Design.
Disebabkan kak Haza memilih Photo header. jadi tak banyak sangat saya nak huraikan dari segi karektor. hanya tekankan pada pemilihan warna dan juga dekorasi :)

buat Kak Haza...terima kasih kerana sudi menempah lagi blog design dengan sha...:)
Diharapkan Kak Haza berpuas hati dengan hasil yang diberikan...dan bersemangat untuk berblogging..:)

Jom la melawat ke blog Kak Haza..:)

5 Comment (s):

  1. cantik la akak design huhu..sweet jerr kaler

    ReplyDelete
  2. Salam.. terima kasih sha.. akak sangat berpuas hati dengan design bloig akak yg terbaru ni... happy.. terima kasih bebanyak.. :)

    ReplyDelete
  3. salam kak..akak wat template ni guna software ape ye?tringinlah nk explore gak..

    ReplyDelete
  4. Simple yet sweet! Nak tempah jugakla..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™