Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

I need a rest

Assalamualaikum W.B.T

Entry ni khas untuk customer yang masih menunggu untuk didesign.
saya mungkin akan cuti sehari atau 2 hari .
cuti tu maknanya tak aktif mendesign di waktu malam.
sebab kepala dah rasa macam berat dan bahagian leher pun dah rasa panas.
jadi saya perlukan rehat untuk beberapa hari di waktu malam.

Mungkin ada yang membaca menganggap tidak profesional kan.
tapi tidak mengapalah.
kerana saya ingin menerangkan perkara sebenar.

Sebab rasa macam dah over dose selepas 10 hari bekerja tanpa henti.
berfikir 24 jam tanpa henti :D sampai termimpi ada orang marah2 sebab blog design tak siap lagi..
dah jadi macam psiko pulak.

Jadi sebelum saya demam ke jatuh sakit.
saya rasa nak slow untuk mendesign 1 ke 2 hari.
walau bagaimanapun. yang mana design2 yang saya sudah siapkan dan menunggu untuk diinstall.
saya masih lagi buat bagi meringankan sikit kerja2 yang ada.

Harap anda yang menunggu memahami ya...:)

Bagi customer yang un follow saya kerana kecik hati ke marah ke blog design yang tak siap lagi.
saya mohon maaf.
sebab sebelum anda order pun saya dah mention awal2 yang anda perlu bersabar.
saya mention sebelum anda buat payment.

Satu blog design saya ambil masa 1-3 hari untuk bagi draft.
dan untuk menyelesaikan semua. re-design dan install ke blog. mungkin satu blog ambil masa 4-7 hari atau pun lebih bergantung kepada kerjasama dan maklumbalas yang diberikan oleh customer.

biasanya dalam satu2 masa saya hanya mampu design 2 ke 3 blog design sahaja. nak pulun banyak2 nanti hasil tak seberapa pun tak de nilai juga kan,

Saya harap yang sedang menunggu bersabar...:)
amat2 saya hargai..
Hanya Allah yang mampu membalas kesabaran anda itu...

Ok lah...
mahu rehatkan minda yang sedang sarat ini untuk beberapa hari...:)

Have a nice day.

7 Comment (s):

  1. have a gud rest whitey mommy ... time nak design blog org nnt, better have a gud rest dulu oke! hehe~~

    ReplyDelete
  2. selamat berehat dear... have told u early aite... at least cuti la 1 hari dlm seminggu dlm hujung minggu begini... have a gud rest... taking care.. XOXO~!!!!

    ReplyDelete
  3. Selamat beristirehat Sha..terima kasih banyak-banyak. Sis suka sangat ur design. CANTIK!

    For those yang order tu harapkan bersabar ye..sebab Cik Sha kita tak boleh rushing-rushing.

    Thank you sow much Sha.

    ReplyDelete
  4. wahhh..semua cantikcantik la whiteymommy:)hehe...semua pun smart^^hehe...

    selamat beristirehat:)

    ReplyDelete
  5. tak apa, sy sabar menanti giliran saya, tehehe.

    ReplyDelete
  6. alahai.... ciannyer dia...
    okay2... rest yer dear...
    jgn berat2kan fikiran sgt....
    bila tak sihat, RM tak bermakna dah...
    dah rehat nnt lagi byk boleh design...
    take care!

    http://www.delicious-cuppies.com

    ReplyDelete
  7. Rehatkan firi dulu Sha.. Nanti baru dapat lebih banyak idea.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™